ایران جزء ابرقدرت ها است
ایران جزء ابرقدرت ها است
امام جمعه بناب گفت: عظمت و قدرت ایران اسلامی در علوم پیچیده و پیشرفته برای استکبار جهانی کابوس خطرناک درآمده و قدرت های بزرگ دنیا از جمهوری اسلامی ایران استمداد می کنند.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با گرامیداشت هفته دولت و نثار درود و صلوات به روح مطهر شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در مکتب توحید دو عامل مهم قیام برای خدا و استقامت برای خدا رمز حیات طیبه بوده و فتح و ظفر در آن مکتب قطعی است.

وی افزود: تمامی بدبختی ها زمانی پیش می آید که مقاومت و استقامت جایش را به سستی و سهل انگاری بدهد که متاسفانه پس از رحلت پیامبر اسلام چه اتفاقات شومی بر سر اسلام و مسلمین آمد.

خطیب جمعه بناب با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره هود خطاب به دولتمردان دلسوز، ملت شهید داده که بیش از ۴۰ سال زنجیر اسارت را پاره کرده و استقلال و آزادی را در هویت خود به ثبت رسانیده و در تحریم و تهدید طاقت فرسا هر روز علوم و فنون و رموز پیچیده را کشف کرده اند، گفت: در عهد و پیمان خود استقامت کنید، چرا که امروز غارت گران و جهانخواران در کمین نشسته اند و در انتظار سهل انگاری و بی تفاوتی ما هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب ذخایر نفتی کشور بسهولت غارت میشد و ایران دربست در اختیار استکبار بود اما امروز قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران خواب از چشم استکبار ربوده است، تصریح کرد: امروز به برکت فرزندان شما و افکار بلند، ایران اسلامی در جهان به عنوان ابرقدرت شناخته شده و قدرت های بزرگ دنیا از جمهوری اسلامی استمداد می کنند و بسیاری از اهداف انقلاب تحقق یافته است. هر جا هم مشکلات و کم کسر وجود دارد در اثر کوتاهی و قصورات برخی مدیران و مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با طرح این سوال که چرا در نظام شاهنشاهی هیچ قدرتی با ما مشکل نداشته اما امروز اینقدر مدعی پیدا شده و مشکلات پیش امده است و قدرت های استکبار ما را تحمل نمی کنند و شاخ و دندان نشان می دهند، گفت: برای اینکه قبل از انقلاب دربار، مجلس، ارتش و کل کشور در اختیار آنها اداره می شد، اما مشکل زمانی پیدا شد که ملت ایران خود زمام امور را بدست گرفته و قدرت های غربی ادعا دارند که همه مقدرات باید با اجازه ما صورت بگیرد، شما به سلطه جهانی ما لطمه می زنید و از ما فرمانبرداری نمی کنید.

امام جمعه بناب در خاتمه تاکید کرد: ملت بزرگ ایران هرگز تحت تاثیر فضای مجازی استقامت خود را از دست نخواهد داد بطوری که بیش از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب در زیر هجمه های تهدید و تحریم ظالمانه ایستادگی کرده و تحت پرچم صاحب این مملکت امام عصر ارواحنا فداه ایستادگی کرده و خواهد کرد.

انتهای پیام/