بازدید سردار حسین دهقان مشاور مقام معظم رهبری  از مجتمع فولاد ظفر بناب + تصاویر
بازدید سردار حسین دهقان مشاور مقام معظم رهبری  از مجتمع فولاد ظفر بناب + تصاویر
مشاور مقام معظم رهبری و وزیر سابق دفاع با حضور در شهرستان بناب از مجتمع بزرگ فولاد بناب بازدید و از نزدیک مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز سردار حسین دهقان مشاور محترم مقام معظم رهبری و همچنین وزیر سابق دفاع با هدف بررسی مشکلات تولید در سال جهش تولید از مجتمع بزرگ فولاد ظفر بناب بازدید و از نزدیک ضمن بررسی مشکلات این واحد تولیدی با مدیران و صاحبان این مجتمع دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل مجتمع فولاد ظفر بناب با بیان اینکه مجتمع فولاد ظفر بناب در حوزه تولید و اشتغال زایی افتخارات بسیار زیادی را به دست آورده است گفت: فولاد ظفر بناب با تولید ۵۰۰ هزار تن انواع فولاد توانست از ظرفیت اسمی خود عبور کند.

حیدرعلی مردم خواه با اشاره به افزایش ۷ درصدی تولید مجتمع فولاد ظفر بناب در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل گفت: مجتمع فولاد صنعت بناب با تکیه بر علم روز دنیا و با وجود تمامی تحریم‌ها توانسته ظرفیت تولید خود را افزایش دهد و اشتغال زایی را  به صورت بهتری بالا ببرد.

وی در پایان از افزایش ۲۸ درصدی صادرات مجتمع فولاد ظفر بناب خبر داد و گفت: با وجود تحریم های ظالمانه کشورهای غربی این اتفاق مهم انجام شد. لذا امیدواریم مسئولان ارشد استان و کشور از واحدهای تولیدی حمایت کنند.

گزارش تصویری؛

  

انتهای پیام/امید مردم خواه