بازدید سرپرست امور مالیاتی شهرستان بناب از شرکت جهان همتا سیکلت+ تصاویر/سرپرست اداره امور مالیاتی شهرستان بناب: حمایت از تولید و تولید کننده می بایست در عمل اثبات شود/ضرورت گسترش فرهنگ مالیات در کشور/
بازدید سرپرست امور مالیاتی شهرستان بناب از شرکت جهان همتا سیکلت+ تصاویر/سرپرست اداره امور مالیاتی شهرستان بناب: حمایت از تولید و تولید کننده می بایست در عمل اثبات شود/ضرورت گسترش فرهنگ مالیات در کشور/
عصر امروز سرپرست اداره امور مالیاتی شهرستان بناب با هدف بررسی مشکلات و امورات مالیاتی از شرکت جهان همتا سیکلت بناب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، قادر مختاری در حاشیه این بازدید در گفتگو با مدیران شرکت جهان همتا سیکلت بناب با تأکید بر اینکه هدف اصلی دولت و امور مالیاتی حمایت از تولید و تولیدکننده است، اظهار داشت: بر خود وظیفه می دانیم که از تک به تک واحدهای تولیدی شهرستان بناب بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کنیم.

سرپرست اداره امور مالیاتی شهرستان بناب در ادامه با اشاره به شعار چند سال اخیر گفت: همانطور که در شعار سالیان اخیر مشخص است هدف اصلی نظام و دولت حمایت از تولید و تولید کننده است و این حمایت می بایست در عمل به انجام برسد و این نباشد که در حد شعار از تولید کننده حمایت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که دولت و حکومت از تولید و تولید کننده حمایت نکند سایر حوزه های جامعه با مشکل مواجه خواهد شد و قطعا یکی از مهمترین موضوعات آن اشتغال خواهد بود.

قادر مختاری بر ضرورت شفافیت قانون مالیات در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کشور ما فرار از مالیات نسبت به سایر کشورهای در حال توسعه بسیار زیاد می باشد و قطعاً در این حوزه می‌بایست شفاف سازی های بیشتری از طرفین انجام شود.

وی افزود: در سایر کشورها توجه به مالیات به یک فرهنگ تبدیل شده است و تمام آحاد جامعه از کوچک و بزرگ می دانند که توجه به مالیات و احترام گذاشتن به این قانون موجب پیشرفت و آبادانی آن کشور خواهد شد.

مختاری یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل در توسعه کشور را ثبت آمار دقیق در تمام حوزه ها عنوان کرد و گفت: اگر در تمام زمینه ها آمار و آنالیز دقیق وجود نداشته باشد قطعاً نمی توانیم مانع بروز بسیاری از مشکلات به خصوص فرارهای مالیاتی شویم.

سرپرست اداره امور مالیاتی شهرستان بناب در ادامه با تأکید بر اینکه تمامی پرسنل این نهاد خدمات‌رسان آماده آموزش امور مالیاتی به آحاد مردم می باشند، گفت: قطعا اگر تمام صنوف و سایر اقشار از قوانین مالیاتی مطلع باشند با مشکلاتی از قبیل جرایم مالیاتی مواجه نخواهد شد.

قادر مختاری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت شرکت جهان همتا سیکلت گفت: خوشبختانه شاهد هستیم در این  مجموعه بزرگ بیش از ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند و قطعاً از اینگونه واحدهای تولیدی موفق حمایت کامل خواهیم کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی