بازدید فرماندار بناب به همراه مسئولان شهرستان از مجموعه های شرکت های آذر دانه بناب+ تصاویر/ خلیل فشنگچی مدیر عامل آذردانه بناب: فکر و هدف تولید کننده نباید مشکلات و بروکراسی های اداری باشد
بازدید فرماندار بناب به همراه مسئولان شهرستان از مجموعه های شرکت های آذر دانه بناب+ تصاویر/ خلیل فشنگچی مدیر عامل آذردانه بناب: فکر و هدف تولید کننده نباید مشکلات و بروکراسی های اداری باشد
عصر امروز فرماندار بناب به همراه بخشدار و سایر مسئولان شهرستان از مجموعه های مختلف شرکت بزرگ خوراک دام و طیور آذردانه بناب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرماندار بناب با هدف بررسی مشکلات و کمک به رفع موانع تولید به همراه بخشدار مرکزی شهرستان، روسای ادارت جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی و رئیس نظام مهندسی کشاورزی شهرستان بناب از مجموعه های دامداری، کارخانه خوراک دام و طیور و سایر بخش های شرکت آذردانه بناب بازدید کرد.

شهریار فتحی فرماندار بناب در حاشیه این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت گفت: خوشبختانه شرکت دام و طیور آذردانه بناب به خوبی توانسته با وجود مشکلات در بخش تولید موفق عمل کند.

فرماندار بناب از ضرروت حمایت از تولیدکنندگان خبر داد و گفت: در چنین شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان تولید کنندگان شاهاکار می کنند و ما به عنوان مجموعه دولت و خادمان ملت، قدردان زحمات تولیدکنندگان هستیم.

مقام عالی دولت در بناب موفقیت شرکت آذر دانه بناب در تولیدات خوراک دام و طیور، دامداری و سایر حوزه ها و از همه مهمتر اشتغال زایی برای عده ای از جوانان را تحسین برانگیز عنوان کرد و گفت: قطعا از تمام ظرفیت ممکن و موجود برای حل مشکلات تولیدکنندگان، علی الخصوص این شرکت موفق استفاده خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم خلیل فشنگچی مدیر عامل شرکت خوراک دام و طیور آذربایجان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید قربان گفت: حضور مسئولان شهرستان بناب و بازدید از نحوه فعالیت ما جای دلگرمی و امیدواری است که مسئولان در کنار ما هستند و مار را تنها نمی گذارند.

مدیر عامل شرکت خوراک دام و طیور آذر دانه بناب با بیان اینکه این شرکت از سال 1372 چیزی حدود 28 سال فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت خوراک دام و طیور استان رسما آغاز کرده است، گفت: در کنار این شرکت توانستیم بزرگترین واحد دامداری صنعتی آذربایجان شرقی را در شهرستان بناب راه اندزی کنیم.

نائیب رئیس کارخنجات خوراک دام و طیور آذربایجان شرقی اشتغال زایی در حوزه خوراک دام و طیور را مفید و موفق عنوان کرد و گفت: خوشبختامه بیش از 115 نفر در مجموعه های مختلق شرکت آذر دانه بناب به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیر مستقیم با این شرکت مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: در ایام سخت اقتصادی و کرونایی با وجود تمامی مشکلات اجازه ندادیم حتی یک نفر از پرسنل ما بیکار شود و این به نظر خودمان با ارزش ترین کاری است که توانستیم برای اشتغال زایی بناب  انجام بدهیم.

مدیر عامل شرکت آذر دانه بناب با تاکید بر اینکه ذهن و تمرکز یک تولید کننده تنها و تنها می بایست بر تولید و مدیریت مجموعه خود باشد، گفت: متاسفانه در برخی بروکراسی های اداری تولیدکننده زمان و انرژی خود را از دست می دهد و این موجب ناامیدی از حمایت مسئولان می شود.

خلیل فشنگچی در پایان با بیان اینکه امیدواریم مسئولان شهرستان به بیانات مقام معظم رهبری و شعار چند سال اخیر کشور که اکثر حمات از تولید و تولیدکنندگان است، اهتمام بیشتری داشته باشند، گفت: قطعا با حمایت مسئولان و رفع موانع تولید خواهیم توانست ظرفیت تولید خود را بالاتر برده و زمینه را برای اشتغال جوانان بیشتری فراهم کنیم.

گزارش تصویری؛