بازدید فرماندار شهرستان بناب از کارخانه اطهر دانه آذربایجان
بازدید فرماندار شهرستان بناب از کارخانه اطهر دانه آذربایجان
شهریار فتحی، فرماندار شهرستان بناب با حضور در شهرک صنعتی شهید سلیمی از کارخانه تولید خوراک دام و طیور اطهردانه آذربایجان بازدید نمود.

به گزارش صدای بناب به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، در جریان این بازدید فرماندار بناب با اشاره به زنجیره تولید در گروه صنعتی اطهر گفت: مدیریت خوب و استفاده از نیروی توانمند را می توان از جمله عوامل موفقیت یک مجموعه برشمرد که گروه صنعتی اطهر یکی از این مجموعه ها می باشد.

فتحی با بیان انواع آلودگی در تغذیه دام و طیور افزود: تغذیه دام و طیور با این نوع خوراک دامی و پیشرفت تکنولوژی در این واحد تولیدی می‌تواند از بروز امراضی كه به دلیل وجود آلودگی‌های مختلف در غذای طیور پدید می‌آید جلوگیری نماید.

وی همچنین افزود: امنیت مواد غذایی و سلامت محصولات دامی به کیفیت تولیدات واحدهای تولید خوراک دام و طیور وابسته است.

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با اشاره به فاز اول تاسیس کارخانه تولید خوراک دام و طیور اطهردانه آذربایجان گفت: این کارخانه تولیدی با دانش روز جهانی و با بهره‌گیری از پتانسیل های منطقه آذربایجان در زمینی به مساحت نه هکتار و در برجی 6 طبقه در منطقه صنعتی شهید سلیمی تبریز در سال 1384 احداث گردید.

جواد فشنگچی با بیان دارا بودن این واحد تولیدی به دستگاه کراون اکسپندر گفت: این دستگاه در راستای ارتقا هضم پذیری خوراک و افزایش ارزش خوراک دام توسط کمپانی آماندوسکال آلمان در فاز دوم نصب گردید.

وی افزود: کلیه تجهیزات این کارخانه بر اساس آخرین فناوری روز اروپا و بالاخص کشور انگلیس و شرکت میویانگ چین طراحی و ساخته شده است.

قابل ذکر است؛ اطهردانه آذربایجان بزرگترین واحد تولیدی در شمالغرب کشور با ظرفیت تولیدی 30 تن در ساعت می‌باشد که می‌تواند بر اساس آخرین اصول بهداشتی، دان آماده برای دام، طیور و آبزیان به صورت پلت و یا به صورت مش تولید نماید.