بازدید مدیرعامل گروه صنعتی اطهر از منطقه عملیاتی شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس
بازدید مدیرعامل گروه صنعتی اطهر از منطقه عملیاتی شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس
جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین گروه صنعتی و مدیریت نان کامل اطهر با مهندس محمدزاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای بناب به نقل از  روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، در جریان این دیدار جواد فشنگچی ضمن تشریح روند فعالیت گروه صنعتی اطهر گفت: با روند جهانی شدن اقتصاد و تشکیل زنجیره های اقتصادی به هم پیوسته در تمامی عرصه های تولید ازجمله خوراک دام و طیور ، ضرورت دستیابی به اصول کلی و جامع ناظر بر تولید در سالهای اخیر درعرصه جهانی به امری مهم بدل شده است .

فشنگچی با اشاره به تضمین کیفیت و سلامت محصول در تمامی عرصه های تولید خاطرنشان کرد: در انطباق GMP با تولید خوراک دام و طیور مستندات اتحادیه اروپا در رابطه با بهداشت خوراک دام و طیور نیازمندی‌های بهداشت و سلامت را برای تمامی زنجیره مواد غذایی اعم از مواد اولیه و افزودنیها و محصول نهایی مشخص نموده است.

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر ضمن اشاره به صنعت دامپروری و خوراک دام گفت: تهیه خوراک متعادل و سالم که حاوی کلیه مواد مورد نیاز دام و طیور باشد از اهمیت خاصی برخوردار است به طوری که هر نوع کمبود از نظر در صد پروتئین ، املاح ، ویتامین ها و انرژی مورد نیاز ، باعث عدم بازدهی مطلوب و ز مینه ساز بروز بیماریها در دام وطیور خواهد شد .

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس ضمن اشاره به تنها کارخانه موجود عمل آوری بذر گفت: این کارخانه تولیدی با ظرفیت ۳۲۰ تن در روز تنها کارخانه بلال خشک کن مدرن کشور می باشد .
محمدزاده با اشاره به ایجاد مرکز تحقیقات و انجام مطالعات پژوهشی و تحقیقی در مورد بذر گیاهان گفت: تولید بذر و نهال و بکار بردن روش های جدید علمی و فنی بمنظور بهره‌وری بیشتر و بهتر یکی از کارهای مهم در کشت و صنعت و دامپروری پارس می باشد.

وی همچنین در مورد ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و فرآوری محصولات زراعی، دامی، باغی و ایجاد رونق در اقتصاد منطقه و کشور گفت: همه این موارد نیازمند همکاری شرکتهای بین المللی در ابعاد مختلف به جهت تأمین مالی، ایجاد سرمایه‌گذاری مشترک و تمرکز بر صادرات و استفاده از تکنولوژی های جدید در جهت تولید بذور هیبرید است .

در آخر گفتنی است؛ جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر و هیئت همراه در کنار مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از مدیران شرکت پارس از واحد دامپروری و تلیسه دانی شرکت پارس بازدید کردند .