بازسازی بیش از ۳۰ درصد از شبکه فرسوده برق رسانی شهرستان بناب/ پرسنل برق بناب خود را خادم مردم می دانند
بازسازی بیش از ۳۰ درصد از شبکه فرسوده برق رسانی شهرستان بناب/ پرسنل برق بناب خود را خادم مردم می دانند
رئیس شرکت توزیع برق شهرستان بناب گفت: از ۵۵۰ کیلومتر شبکه برق رسانی فرسوده شهرستان بناب چیزی حدود ۳۰ درصد از آن بازسازی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عزیزالله یزدانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بناب در تشریح عملکرد این نهاد خدمات‌رسان در سال جاری اظهار داشت: شرکت توزیع برق بناب در ۱۰ ماهه امسال، تمام تلاش خود را نموده است که بتواند خدمات بسیار خوبی را در حوزه های مختلف توزیع برق در شهرستان بناب ارائه دهد تا رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان بناب در تشریح برخی از عملکردهای این نهاد خدمات رسان در سال جاری گفت: توسعه و بهسازی شبکه برق روستای آخوند قشلاق به طول ۱۴ کیلومتر، توسعه و بهسازی شبکه برق روستای چپقلو به طول ۱۲ کیلومتر، توسعه و بهسازی شبکه برق روستای تازه کند زوارق مجموعا به طول ۸ کیلومتر، توسعه و بهسازی شبکه برق روستایی توتاخانه به طول بیش از ۲ و نیم کیلومتر از جمله اقدامات این نهاد می باشد.

وی افزود: علاوه بر این خدمات توسعه و بهسازی شبکه برق روستای صور و کوته مهر، بهسازی شبکه برق محله پشت نمایندگی مزدا، بهسازی شبکه برق محله شهید سالاری، بهسازی شبکه برق محله تنگه کوچه، احداث شبکه فشار ضعیف جهت واگذاری انشعاب، نیرو رسانی به گلزار شهدای کوته مهر با احداث ۲۵۰ متر خط فشار ضعیف و نصب ۸ چراغ از جمله خدمات دیگر این نهاد خدمات رسان است.

عزیز الله یزدانی در ادامه در تشریح عملکردهای اداره برق شهرستان گفت: احداث کابل زمینی ۲۰ کیلوولت در روستای دیزج پروانه، احداث دو دستگاه پست هوایی در روستای قره چپق، احداث پست هوایی در ورودی کوه طبیب ۳، احداث پست هوایی در ورودی کوی کارمندان، احداث تابلو ۶۳۰ آمپر و فیدر جدید برای پست هوایی کنعانی جنب پست لاله، احداث خط ۲۰ کیلو ولت و پست هوایی حجتی در خیابان طالقانی و نیرو رسانی به مشترکین مجتمع های آپارتمانی به تعداد ۲۷ مورد از سایر خدمات این نهاد خدمات رسان برای مردم شهرستان بناب در این مدت زمان بوده است.

رئیس اداره برق شهرستان بناب در ادامه با بیان اینکه در طرح توسعه و بهسازی شبکه برق سیم های مسی فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین می شوند، گفت: این کار موجب رفع افت ولتاژ منطقه، کاهش تعداد خاموشی، کاهش تلفات، کاهش خطر برق گرفتگی شهروندان می‌شود و همچنین در اجرای این طرح تیرهای شکسته و تیر های مانده در معابر به دلیل اجرای طرح هادی و عقب کشی تعویض و جابجا می شوند.

 

عزیزالله یزدانی با بیان اینکه ۳۰ درصد از شبکه فرسوده برق شهرستان بناب در سال جاری بهسازی و نوسازی شده است، گفت: از ۵۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی شهرستان بناب حدود ۳۰ درصد از آنها در مدت زمان نزدیک نوسازی و بازسازی شده اند.

وی افزود: امیدوارم سال آینده نیز با کمک مسئولان شهرستان بتوانیم بخش دیگری از شبکه فرسوده شبکه برق شهرستان بناب را بازسازی کنیم تا شاهد خدمات دهی هر چه بهتر در حوزه برق رسانی باشیم.

رئیس اداره برق شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی پرسنل اداره برق شهرستان بناب گفت: همیشه پرسنل این مجموعه بر این موضوع تاکید می‌کنند که می‌بایست خالصانه و بدون هیچ گونه خودنمایی و غرور به مردم عزیز شهر خدمت رسانی کنیم و مردم مطمئن باشند پرسنل اداره برق شهرستان بناب خود را خادم مردم می دانند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی