بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید همچنان نامشخص / کمتر از 25 درصد از مدارس بناب نیاز به تخریب و بازسازی دارند
بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید همچنان نامشخص / کمتر از 25 درصد از مدارس بناب نیاز به تخریب و بازسازی دارند
مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: وضعیت آموزش برای سال تحصیلی جدید همچنان نامشخص است و در صورت واکسیناسیون معلمان برنامه جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حسین پارسامهر صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن عرض تبریک به مناسب فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید قربان اظهار داشت: سال تحصیلی گذشته تحت تاثیر کرونا متفاوت تر از همیشه برگزار شد و معلمان 24 ساعته در حال آموزش دانش آموزان در فضای مجازی به خصوص در شبکه شات بودند.

مدیر آموزش و پروش شهرستان بناب با بیان اینکه نحوه آموزش در سال تحصیلی جدید نامشخص است همچنان اظهار داشت: در صورت واکسیناسیون معلمان آموزش به صورت حضوری و نیمه حضوری و در سایر شرایط در صورت وجود کرونا قطعاً به صورت ترکیبی خواهد بود.

وی افزود: با وجود واکسیناسیون معلمان قطعاً آموزش مجازی نیز به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد و خوشبختانه معلمان تجارب بسیار خوبی را با وجود شرایط سخت و تازه به دست آورده اند.

حسین پارسامهر در تشریح پروژه های عمرانی آمورزش و پرورش گفت: ساختمان اداری آموزش و پرورش واقع در خیابان بهشتی (خیابان دریا) تخریب و بازسازی آن شروع شده است که با توجه به قدیمی بودن این ساختمان این بازسازی ضروری بود.

وی افزود: در سایر پروژه ها مدرسه 12 کلاسه سلمان فارسی، مدرسه 9 کلاسه فاطمیه بازسازی و همچنین 7 مدرسه در روستاها مورد بازسازی قرا گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش در پایان با بیان اینکه کمتر از 25 درصد از مدارس شهرستان بناب نیاز به بازسازی دارند گفت: در حال حاضر 21 پروژه در دست اجرا می باشد. و امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولین و خیرین تمامی مدارس شهرستان را بازسازی و مقاوم سازی کنیم.

انتهای پیام / رقیه فتحی