بازگشت آرامش نسبی بر نانوایی‌های بناب نسبت به روزهای قبل
بازگشت آرامش نسبی بر نانوایی‌های بناب نسبت به روزهای قبل
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب به همراه رئیس اداره آرد و غله در بازدید از نانوایی های شهرستان بناب از بازگشت آرام نسبی بر نانوایی های شهرستان به روزهای قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز روح الله خیری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان به همراه علی امینی رئیس اداره آرد و غله بناب از برخی از نانوایی های سطح شهرستان بازدید به عمل آورد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب در حاشیه بازدید و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب با تاکید بر بازگشت آرامش نسبی به نانوایی های شهرستان بناب گفت: خوشبختانه شاهد هستیم نسبت به روزهای قبل آرامش نسبی به نانوایی های سطح شهرستان بناب بازگشته و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

روح الله خیری با تاکید بر اینکه کمبود آرد و نان در سطح شهرستان بناب وجود ندارد، گفت: از شهروندان عزیز شهرستان درخواست داریم با توجه به خشکسالی های اخیر و مشکلات به وجود آمده در واردات گندم، نهایت صرفه‌جویی را در مصرف نان انجام داده و اجازه ندهند دورریز زیادی وجود داشته باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی شهرستان بناب با همکاری اداره آرد و غله و همچنین اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب کار بازرسی از تمام نانوایی های سطح شهرستان بناب را به صورت شبانه روزی انجام خواهد داد، گفت: در راستای افزایش خدمات مقرر شد ۴۵ نانوایی شهرستان بناب تمام روزهای هفته به فعالیت خود ادامه بدهند تا هیچگونه کمبودی وجود نداشته باشد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی