با توجه به وضعیت کرونایی آبی بناب مشکلی جهت برگزاری کلاس های حضوری وجود ندارد
با توجه به وضعیت کرونایی آبی بناب مشکلی جهت برگزاری کلاس های حضوری وجود ندارد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به وضعیت آبی کرونایی شهرستان بناب گفت: در حال حاضر مشکلی در خصوص برگزاری کلاس‌های حضوری در بناب وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر وحید رضایی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه در بحث کنترل و نظارت بر وضعیت کرونایی مدارس  بناب اقدامات بسیار خوبی انجام شد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت کرونای بناب آبی است و مشکلی در خصوص برگزاری کلاس های حضوری وجود ندارد.

وی افزود: متاسفانه در برخی از نقاط کشور کرونا از نوع اُمیکرون شاهده شده است که می بایست همچنین پروتکل های بهداشتی با فاصله اجتماعی و تهویه هوا در مدارس و مراکز آموزشی به دقت رعایت شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب توجه هر چه بیشتر به مدیریت هوشمند واکسیناسیون را ضروری عنوان کرد و گفت: قطعاً با انجام واکسیناسیون چه در بین خانواده‌ها اصناف و دانش آموزان شاهد تعطیلی مدارس و سایر اصناف و کسبه نخواهیم بود لذا می بایست به واکسیناسیون هوشمند توجه ویژه داشته باشند.

دکتر وحید رضایی در پایان با اشاره به اینکه وضعیت واکسیناسیون در استان آذربایجان شرقی نسبت به میانگین کشوری در وضعیت خوبی قرار دارد گفت: میانگین واکسیناسیون دز اول در استان ما ۸۸ درصد و میانگین کشوری ۸۵ درصد است.

انتهای پیام / داود زیبائی