بخشی از آموزش در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی خواهد بود/ حدود ۱۰ درصد از دانش آموزان بنابی از زیرساخت های آموزش مجازی محروم هستند
بخشی از آموزش در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی خواهد بود/ حدود ۱۰ درصد از دانش آموزان بنابی از زیرساخت های آموزش مجازی محروم هستند
فرماندار بناب با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا برخی از آموزش ها در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی خواهد بود گفت: از دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز شهرستان بناب حدود ده درصد از آنها از زیرساخت‌های آموزش مجازی محروم هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، امین رفیعی صبح امروز در حاشیه افتتاح مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این مرکز رفاهی فرهنگی با وجود تمام مشکلات اعتباری احداث و به بهره برداری رسید.

فرماندار بناب اتمام پروژه های نیمه تمام را یکی از مهمترین اولویت های دولت در سال جاری عنوان کرد و گفت: امیدواریم به همت نماینده مردم بناب و سایر مسئولان استان بتوانیم پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از آموزش های سال تحصیلی جدید به صورت مجازی خواهد بود اظهار داشت: متاسفانه از دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز بنابی در سال تحصیلی جدید به حدود ۱۰ درصد از آنها از زیرساخت‌های آموزش مجازی محروم هستند که در این راستا می بایست با کمک خیرین این نواقص را برطرف کنیم.

فرماندار بناب در پایان نقش خیرین را در ارتقای حوزه آموزش و پرورش بسیار پر رنگ عنوان کرد و گفت: خیرین طی سال های اخیر در کنار دولت ایستاده اند و کمک شایانی در احداث مراکز آموزشی و ارتقای سطح آموزشی داشتند که جا دارد از تمامی آنها تقدیر و تشکر کنیم.

 

انتهای پیام / زهرا احمدین