بدهی ۲۵ میلیارد تومانی شهرداری به تامین اجتماعی / برخی قوانین شهرداری نیاز به بازنگری دارند
بدهی ۲۵ میلیارد تومانی شهرداری به تامین اجتماعی / برخی قوانین شهرداری نیاز به بازنگری دارند
رئیس شورای اسلامی شهر بناب با اشاره به بدهی ۲۵ میلیارد تومانی به تامین اجتماعی گفت: خوشبختانه این مبلغ قسط بندی و در حال پرداخت می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی پور جعفر  صبح امروز در آیین تودیع و معارفه شهرداران جدید و سابق شهر بناب با بیان اینکه بیش از ۲۵ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی داشتیم گفت: با همکاری مسئولان شهرستان این مقدار بدهی قسط بندی و تا به الان بیش از ۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب با  بیان اینکه اصلی‌ترین و اولویت کاری اصلی شورا و شهرداری آسفالت ریزی معابر خیابانها است، گفت: حجم مورد نیاز آسفالت شهر بناب بسیار زیاد می باشد و امسال نیز آسفالت ریزی به نسبت خوبی انجام شد.

 وی با بیان اینکه شهرداری ها درآمد خود را به صورت خودگردان به دست می آورند،  گفت از نمایندگان مجلس انتظار داریم در  دولت را مکلف کنند تا شهرداری که نهادی مردمی باشد بیش از این مورد حمایت قرار بگیرد.

علی پور جعفر با اشاره به برخی از قوانین شهرداری که مورد استفاده نمی باشند گفت:  بعضی از قوانین شهرداری ها نیاز به اصلاح و بازنگری دارند که امیدواریم در این موضوع نیز  نمایندگان توجه بیشتری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در بخش دیگری از صحبت‌های خود به جمعیت ۹۰ هزار نفری شهر بناب اشاره کرد و گفت:  متاسفانه بیشتر قوانین برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر و بالای ۱۰۰ هزار نفر می‌باشد و همین باعث شده بیشتر امکان به شهر بناب اختصاص داده نشود.

انتهای پیام / داود زیبائی