بدون توجه به حواشی به فکر درمان و خدمت به مردم هستیم / اصحاب رسانه ما را همراهی کنند
بدون توجه به حواشی به فکر درمان و خدمت به مردم هستیم / اصحاب رسانه ما را همراهی کنند
رئیس بیمارستان امام خمینی رحمت الله علیه در مراسم تودیع و معارفه خود گفت: قطعاً با توجه به حواشی و تنها با هدف درمان و خدمت به مردم فهیم بناب کارها را پیش خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر حامد کوه سلطانی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه تنها هدف خود و مجموعه پرسنل بیمارستان خدمت به مردم است اظهار داشت: با هدف خدمت صادقانه به مردم و مراجعه کنندگان به بیمارستان این مدیریت را تحویل گرفتم.

رئیس بیمارستان امام خمینی رحمت الله با تاکید بر این که بدون توجه به حواشی تمام تلاش خود را صرفاً برای درمان انجام خواهیم داد گفت: بدون توجه به حواشی خارج از بحث درمان تمرکز خود را بر روی خدمت به مردم و بیماران داشته باشیم

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر وحید رضایی رئیس سابق بیمارستان امام خمینی(ره) قطعاً از تجربیات این بزرگوار در تمام عرصه ها به خصوص پیشبرد اهداف بیمارستان و پروژه های درمانی بهره مند خواهیم بود.

دکتر حامد کوه سلطانی در پایان همراهی هرچی بیشتر از اصحاب رسانه را خواستار شد و گفت: قطعاً در کنار خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توانیم خدمات بیشتری را ارائه داده و نواقص خود را برطرف کنیم.

انتهای پیام/داودزیبائی