برای حل آسیب های اجتماعی نباید تک بعدی نگریسته شود
برای حل آسیب های اجتماعی نباید تک بعدی نگریسته شود
فتحی فرماندار بناب گفت:بری حل آسیب های اجتماعی نباید تک بعدی نگریسته شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب،  ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با حضور فرماندار ، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه پدیده های اجتماعی تک بعدی نبوده و باید از زوایای مختلف برای حل آسیب های اجتماعی نگاه شود گفت در مسئله ازدواج و طلاق جوانان باید بصورت جدی آسیب شناسی شود تا ریشه های افزایش طلاق علت یابی و جهت حل آن ها برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه بالا بودن میزان طلاق نشان می دهد برنامه ریزی های انجام شده کافی نبوده است گفت لازم است کارگاه های آموزشی و خانواده پیش از ازدواج با جدیت برگزار شود و حتی پس از ازدواج هم زوجین از راهنمایی و مشاوره بهره مند شوند.

فرماندار بناب تغییر سبک زندگی را از جمله عواملی دانست که در صورتیکه با الگوهای ایرانی اسلامی همراه نباشد می تواند منجر به افزایش طلاق در جامعه و بروز آسیب های اجتماعی بعدی شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی در روستاها و استفاده از ظرفیت نخبگان و گروه های مرجع در کاهش میزان طلاق در جامعه از کمیته ساماندهی امور جوانان شهرستان خواست تا بصورت عینی اقداماتی انجام شود که در نتیجه آن میزان طلاق در سطح شهرستان کاهش یابد..

انتهای پیام/داودزیبائی

  • نویسنده : فرماندار بناب؛