برنامه یادواره ۵ شهید عملیات مطلع الفجر شهرستان بناب برگزار شد/ افتتاح خیریه آبشار عاطفه ها در بناب
برنامه یادواره ۵ شهید عملیات مطلع الفجر شهرستان بناب برگزار شد/ افتتاح خیریه آبشار عاطفه ها در بناب
صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان مراسم یادواره پنج تن از شهدای عملیات مطلع فجر شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز با حضور امام جمعه بناب فرمانده سپاه ناحیه بناب، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان بناب ویژه برنامه یادواره پنج شهید عملیات مطلع الفجر شهرستان بناب در مسجد سفینه النجاه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بناب در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای شهرستان بناب گفت :انقلاب اسلامی برکتی برای این کشور می باشد و همه می بایست از آرمان های انقلاب دفاع کنیم.

امام جمعه بناب با تاکید بر اینکه حفظ یاد و خاطره شهدا جزو وظایف همه مسئولان و مردم می‌باشد، گفت :این انقلاب با تمام سختی ها و مشقت راه خود را ادامه می‌دهد و دشمنان انقلاب نمی توانند مانع رسیدن به اهداف اسلامی آن شوند.

لازم به ذکر است در این مراسم سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن تشریح عملکرد سپاه و بسیج بناب در محرومیت‌زدایی گفت: سپاه وظایف خود را بر حسب نیاز و زمان برای کشور و مردم انجام می‌دهد و امروز در کنار محرومیت زدایی در امر سلامت مردم در مقابله با بیماری کرونا تلاش مضاعفی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه حمایت از نوعروسان نیازمند شهرستان جزئی از اولویت‌های بسیج و سپاه می‌باشد، گفت :سال جاری تعداد بسیار زیادی جهازیه بین نوعروسان توزیع شده است و امروز نیز ۲۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون تومان بین نوعروسان بنابی توزیع می‌شود.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام / معصومه افقی