برپایی نهمین سفره افطاری اطعام علوی  در مسجد حضرت ابوالفضل العباس
برپایی نهمین سفره افطاری اطعام علوی  در مسجد حضرت ابوالفضل العباس
شامگاه امروز همزمان با اذان مغرب و عشا روزه دران محله اطراف مسجد حضرت ابوالفضل العباس به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در این مکان معنوی پای سفره افطاری نشستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری شامگاه امروز در جمع روزه داران مسجد حضرت ابوالفضل العباس با اشاره به برکات و زیبایی های ماه رمضان اظهار داشت: این ماه با وجود برخی از سختی ها به عنوان بهترین و زیباترین ماه در سال شناخته می شود چرا که این روز ها بهترین زمان برای نزدیک شدن به خداوند و تقویت اراده و رهایی از زنجیر هوای نفسانی است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به برخی از صحبت ها و نظریه های دانشمندان و افراد خاص در خصوص نظریه داروین مبنی بر رشد و تکامل انسان از میمون گفت: در قرآن کریم بارها بیان شده است انسان از خاک تشکیل و روح خداوند در آن دمیده شده است و تشبیه کردن انسان به حیواناتی مانند میمون عجیب و ضد دین و عقل می باشد.

وی تصریح کرد: اگر انسان همانند حیوان باشد قطعاً به کمالات و معنویات نخواهد رسید و برخی از انسان‌ها مانند شهیدان راه ۱۰۰ ساله سعادت را با معنویت خود یک روزه طی نمودند.

🔰سرهنگ یحیی حیدری خاطرنشان کرد: نظریه داروین کاملاً رد شده است و اگر اینگونه بود سایر میمون ها نیز امروز می‌بایست مانند انسان ها تکامل یافته و مثل ما زندگی می کردند و قطعاً بیان این گونه حرف ها توسط برخی از افراد عجیب و تامل برانگیز می باشد…

‌🔰فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال اخیر از هر راه و روشی برای تخریب و نابودی انقلاب و ایران اسلامی استفاده کردند، اظهار داشت: وارونه نشان دادن حقایق یکی از مهم ترین و اصلی ترین اهداف دشمنان در جنگ نرم امروز بر علیه ملت و انقلاب اسلامی می باشد و آنها سعی دارند دستاوردها و قدرت ما را برای خودمان بی ارزش جلوه بدهد.

🔰 وی تصریح کرد: این در حالی است که امروز جمهوری اسلامی ایران از نظر نظامی جزو ۵ قدرت برتر دنیا، از نظر موشکی جزو ۳ کشور برتر دنیا می باشد و در حوزه های مختلف مانند پالایشگاه، حوزه پزشکی، علمی و غیره در بین برترین کشورهای دنیا قرار گرفته است و این چیزی است که دشمنان برای ما وارونه نشان می دهند.

🔰سرهنگ حیدری با اشاره به مشکلات اخیر جامعه بخصوص تورم و گرانی ها گفت : دشمنان دوست دارند ما دنبال گرانی سیب زمینی و مرغ و سایر مواد باشیم و متاسفانه این تورم و گرانی در بی‌تدبیری دولت قبلی به وجود آمده است که امیدواریم دولت آقای رئیسی با تدابیر و اقدامات جهادی خود در مقابل این گرانی‌ها و تورم ایستادگی و با برنامه اقدام کند.

🔰 فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با تاکید بر اینکه سبک زندگی ما ایرانیان اسلامی و به فرهنگ و ریشه کهن ما برمی‌گردد، اظهار داشت: متاسفانه گاها دیده می شود که برخی اقدامات برگرفته از الگوهای بیگانگان و غربی می‌باشد و دشمنان دنبال نابود کردن بنیان خانواده های ما و در راس آن ترویج بی حجابی و بی عفافی در بین بانوان ما هستند و اگر ما هوشیار نباشیم قطعاً در مقابل حیله ها و توطئه های آنها فریب خواهیم خورد لذا امیدوارم مردم فهیم شهرستان بناب با این موضوع با روشنگری و دقت بیشتری توجه کنند.

 

 

انتهای پیام/ داود زیبایی