برگزاری بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر با بیش از ۵۰۰ اثر در بناب
برگزاری بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر با بیش از ۵۰۰ اثر در بناب
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب از آغاز بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر از ۲۶ بهمن با بیش از ۵۰۰ اثر وصول شده از سراسر کشور به میزبانی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جلسه برگزاری و هماهنگی جشنواره سراسری شعر غدیر صبح امروز با حضور امام جمعه بناب و مسئولان ارشد شهرستان بناب برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب در ابتدای این مراسم از شروع بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر از ۲۶ بهمن ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام خبر داد و گفت:  این جشنواره با حضور تمامی استان ها از سراسر کشور به میزبانی شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

وی افزود متاسفانه در سال‌های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا جشنواره سراسری شعر غدیر بناب به صورت مجازی برگزار شده بود که خوشبختانه در حال حاضر وضعیت کرونای بنابی آبی و وضعیت برای برگزاری این جشنواره مناسب می باشد.

حبیب صدقی از اصول بیش از ۵۰۰ اثر برای جشنواره شعر غدیر خبر داد و گفت: این تعداد اثر پس از تایید داوران وصول شده است که از تمامی استانهای کشور برای ما این آثار ارسال شده است.

وی افزود: جشنواره سراسری شعر غدیر در ۳ حوزه شعر فارسی شعر ترکی داستانک و دلنوشته برای امام زمان علیه السلام برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با تاکید بر این که تمام تلاش خود را خواهیم کردمیزبانی شایسته برای شعر سراسری غدیر  باشیم، گفت:  از تمامی نهادهای خدمات رسان بخصوص شهرداری و نیروی انتظامی درخواست داریم در برگزاری هرچه بهتر این مراسم ما را یاری کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی