برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی/ ضرورت توجه به سیره و تفکر شهید مطهری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی
برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی/ ضرورت توجه به سیره و تفکر شهید مطهری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی
حجت الاسلام طالبی گفت: برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه این هفته از ۹ اردیبهشت آغاز و تا ۱۴ اردیبهشت با برگزاری برنامه های متنوع ادامه خواهد داشت.

به گزارش صدای بناب حجت الاسلام عبدالله طالبی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه با اشاره به ویژگی های بارز این شهید، اظهار داشت: شهید مطهری دارای شخصیتی مجاهد، متفکر، اسلام شناس و فردی فقیه بود که در جریان مبارزه با انحرافات عقیدتی، سیاسی و فکری فعالیت کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب، در ادامه تاکید کرد: سپاه پاسداران تنها نهاد و سازمان نظامی است که از ابتدای تاسیس تا به امروز در مسائل عقیدتی سیاسی و عمق بخشی به تفکر دینی و معنوی کارکنان و آحاد بسیج تمرکز کرده است.

وی از برگزاری دوره های مختلف عقیدتی و سیاسی در مجموعه های سپاه به جهت هم تراز بودن انقلاب اسلامی از لحاظ نظامی و معنوی دانست و بیان کرد: امروزه دستاوردهای سپاه به دو عنصر مهم موفقیت های نظامی و بالا بردن ایمان همکاران و بسیجیان وابسته است.

حجت الاسلام طالبی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه اشاره کرد و گفت: برنامه های این هفته از ۹ اردیبهشت آغاز و تا ۱۴ اردیبهشت با برگزاری برنامه های متنوع ادامه خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نشست های بصیرتی و روشنفکری، تجلیل از معلمان نمونه، تجلیل از مربیان طرح صالحین، دیدار با خانواده شهداء، نشست مطالبه گری از مسئولان، ویزیت رایگان، دیدار با ابرار و مدیر حوزه علمیه، غبارروبی مزار شهداء را بخشی از برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی از برگزاری همایش بزرگ حکمت مطهر با موضوع اندیشه های شهید مطهری خبر داد و گفت: این برنامه ۱۲ اردیبهشت با محوریت جهاد تبیین و ترویج اندیشه های مبتکرانه این شهید والامقام همراه با تجلیل از مربیان، هادیان و مدیران عقیدتی سیاسی و… برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طالبی در پایان سخنان خود با اشاره به فرمایشات امام رضوان الله مبنی بر اینکه مطهری فرزند عزیزی برای من و پشتوانه محکم برای حوزه های دینی، علمی و خدمتگزار سودمند برای ملت و کشور بود اظهار کرد: باید سیره و تفکرات شهید مطهری را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه خود به کار گرفت

  • نویسنده : داود زیبائی