برگزاری جشنواره عکس شهرستان بناب/ علاقه‌مندان آثار خود را ارسال کنند
برگزاری جشنواره عکس شهرستان بناب/ علاقه‌مندان آثار خود را ارسال کنند
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بناب از برگزاری جشنواره عکس به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در شهرستان خبر داد.

فرج بابائی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از برگزاری جشنواره عکس شهرستان بناب خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب در خصوص محورهای برگزاری این جشنواره گفت:علاقه مندان می توانندعکس های میراث فرهنگی ملموس و ناملموس شهرستان بناب، جاذبه های گردشگری، صنایع دستی کشاورزی، سوغاتی، آیین های سنتی، اماکن زیارتی سیاحتی مذهبی که از مهمترین محورهای برگزاری این جشنواره هستند را ارسال کنند.

فرج بابایی در خصوص آیین نامه و نحوه برگزاری این جشنواره گفت: علاقه‌مندان تصاویر و آثار خود را به صورت عکس افقی برای ما ارسال کنند و قطعا تصاویر ارسالی با نام شخص عکاس در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به آثار کپی اشخاص دیگر یا دانلود شده از اینترنت ترتیب اثر داده نخواهد شد و آثار این افراد از مسابقه کنار گذاشته خواهد شد.

بابائی در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: علاقه‌مندان آثار خود را از طریق ایمیل alirezapegah666 @ gmail.com و یا شماره واتساپ ۰۹۱۴۱۲۲۰۶۶۶ برای ما ارسال کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب در پایان در خصوص اختتامیه و اعلام نتایج جشنواره عکس شهرستان بناب گفت: اختتامیه و اعلام نتایج اسامی برندگان ۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد و به سه عکس برتر جوایز بسیار ویژه ای اهدا می شود.

انتهای پیام / ندا خانی