برگزاری جلسه هیئت ووشو شهرستان بناب
برگزاری جلسه هیئت ووشو شهرستان بناب
 جلسه هیئت ووشو شهرستان بناب با شورای اسلامی شهرستان بناب در محل شورای اسلامی برگزار گردید

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جلسه هیئت ووشو شهرستان بناب با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی، هیئت رئیسه ووشو ، نایب رئیس امور بانوان و کمیته های هیئت ووشو با هدف بررسی موضوعات به شرح ذیل در محل شورای اسلامی شهرستان برگزار گردید:

-ایجاد تعامل سازنده بین هیئت ووشو و شورای اسلامی
-کمک به ایجاد خانه ووشو در شهرستان
-کمک به تهیه و خرید سکوی ووشو یا همان تشک ووشو
-کمک به ایاب و ذهاب هنرجویان جهت اعزام به مسابقات
-در اختیار گذاشتن استخر حداقل ماهی یکبار برای هنرجویان هیئت ووشو
-نصب بنر هیئت ووشو در مرکز شهر
-کمک به تجهیز نمودن وسایل باشگاههای ووشو اعم از کیسه بوکس و آدمک و میت سامبک و…

 حجت مزروعی مسئول هیئت ووشو بناب ضمن تشکر از حمایت های رئیس توانمند اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب اظهار داشت: هیئت ووشو شهرستان به مدت ۵ ماه است که راه اندازی گردیده و طی این ۵ ماه این هیئت توانسته دو مرتبه در مسابقات استانی شرکت کرده و مقام کسب کند.

وی آینده ووشو شهرستان بناب را با همت حمایت مسئولین شهرستان بسیار عالی ارزیابی کرده و افزود: در صورت حمایت همه جانبه مسئولین ان شالله در آینده نزدیک هنرجویانی را در ترکیب تیم ووشو استان و کشور از شهرستان بناب خواهیم داشت که برای جامعه ورزشی شهرستان افتخار آفرینی خواهند کرد.

سیاوش جدی با تاکید بر مرتفع سازی مشکلات هیئت ووشو شهرستان گفت: ان شاءالله بتوانیم در این رشته ورزشی پرطرفدار با توجه به استعداد ها و پتانسیل های موجود در شهرستان قهرمانان ارزنده ای را تحویل جامعه ورزشی شهرمان نماییم.

لازم به ذکر است مسئولان حاضر در جلسه توافق کردند به همت مجمع خیرین صندوق توسعه ورزشی شهرستان را تشکیل و در راستای اهداف ورزشی ووشو شهرستان و جامعه ورزشی راه اندازی کنند.

در پایان جلسه از دو نفر از ووشو کاران که به تازگی در مسابقات استانی در رده جوانان مقام نایب قهرمانی را کسب کرده بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/ ندا خانی