برگزاری کلاس آموزشی نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری اسیدوز دام در شهرستان بناب
برگزاری کلاس آموزشی نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری اسیدوز دام در شهرستان بناب
مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب از برگزاری کلاس آموزشی نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری اسیدوز دام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از  ایانا، روح الله خیری، ضمن بیان این مطلب افزود: کارگاه آموزشی نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری اسیدوز دام با هدف ارتقای دانش فنی دامداران منطقه در راستای دستیابی به تولید حداکثری با صرفه اقتصادی، توسط اداره ترویج و واحد امور دام مدیریت جهادکشاورزی شهرستان در محل شرکت تعاونی دامداران بناب و حومه شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در دوره مذکور پهلوانی رئیس اداره بهبود تولیدات دامی و گیاهی مدیریت در خصوص آشنایی با دستگاه گوارش دام، اجزای تشکیل دهنده جیره دام، مدیریت نحوه خوراک دهی در دامداری، اثرات بیماری اسیدوز دام شامل کاهش چربی شیر و لنگش در گله و همچنین راهکارهای پیشگیری از آن، توضیحات مبسوطی ارائه و به سوالات مطروحه پاسخ داد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب، ادامه داد: دامدارن نیز مسایل و مشکلات خود را در زمینه های مختلف دامداری مطرح کردند که انتظار می رود مسایل و مشکلات این قشر زحمتکش نیز مورد توجه و حمایت مسئولین محترم ستادی قرار گیرند.

گفتنی است در پایان دوره از خیرالهی مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران و اعضای هیات مدیره که صمیمانه در امر آموزش و ترویج دامداران همواره یار و همراه همیشگی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هستند، تقدیر و تشکر بعمل آمد.