برگزاری 120 برنامه همزمان با ایام الله دهه فجر در بناب
برگزاری 120 برنامه همزمان با ایام الله دهه فجر در بناب
فرمانده سپاه ناحیه بناب و مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام دهه فجر در شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری عصر امروز به مناسبت آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درجمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های تدارک دیده شده با حضور اندک مردم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی به منظور گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است که در ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف شهر و روستایی این شهرستان برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال به جای راهپیمایی همایش خودرویی، موتورسواری و دوچرخه سواری انجام خواهد شد، از مسئولان شهرستان خواست با حضور ابواب جمعی و خودروهای اداری در این همایش باشکوه شرکت کنند.

مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بناب همچنین برگزاری رژه موتوری و خودرویی، برگزاری نشست‌های گام دوم انقلاب، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افتتاح ۶ باب خانه محروم، اهدای ۱۶ فقره جهیزیه برای نوعروسان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های شهرستان در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.