بزرگ‌ترین آفت جریان انقلاب اسلامی از دست دادن انگیزه است
بزرگ‌ترین آفت جریان انقلاب اسلامی از دست دادن انگیزه است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب گفت: بزرگ‌ترین آفت جریان انقلاب اسلامی، این است که در مسیر حرکت انسان انگیزه خود را از دست داده و خسته شود.

به گزارش صدای بناب، حجت‌الاسلام «عبدالله طالبی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب، امروز (دوشنبه) در مراسم نشست روشنگری «حکمت مطهر»، با اشاره به آفت‌های موجود بر سر راه جریان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بزرگ‌ترین آفت این جریان، این است که در مسیر حرکت انسان انگیزه خود را از دست داده و خسته شود، در حالی که طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در فراز و نشیب‌ها انسان نباید انگیزه خود را از دست دهد.

وی با اشاره به نفوذ لیبرال‌ها با رنگ و لعاب اسلامی در طول تاریخ، گفت: کسانی بودند که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی عمل کردند؛ اما بعد از مدتی در اثر نفوذ تفکر غربی به انحراف کشیده شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بناب، با بیان اینکه دنیای غرب دنیای زر و زور شده است، تاکید کرد: این تفکر از عقلانیت به دور است، اسلام معتقد است تنها راه پیشرفت هر جامعه ایمان به توان ملی است. اگر در طول این ۴۳ سال انقلاب اسلامی ایران به اوج خود رسیده، در سایه ایمان و بازگشت به اصول و ارزش‌های اسلامی است.

«طالبی» با تشبیه انقلاب اسلامی به موجود زنده در حال حرکت، گفت: اخلاق، اعتقادات، عقلانیت و فرهنگ باید همراه این حرکت باشد و تا زمانی که نیرو‌های دلسوز انقلاب با این باور‌ها هستند، قطعاً انقلاب اسلامی بیش از این‌ها به اوج خود خواهد رسید.

 انتهایی پیام /