بسیج یک اندیشه و تفکر است/ بسیج متعلق به آحاد مردم و در خدمت مردم است
بسیج یک اندیشه و تفکر است/ بسیج متعلق به آحاد مردم و در خدمت مردم است
همزمان با ۵ آذر ماه روز بسیج اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان بناب در مصلی اعظم این شهرستان برگزار شد و بسیجیان بصورت زنده و مستقیم شنوای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در این همایش فرماندار شهرستان بناب پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیجیان شهرستان بناب اظهار داشت: بسیج یک اندیشه و تفکر است و بسیجی کسی است که اهل تفکر و اندیشه بوده و با احساس مسئولیت ناشی از اندیشه و فکر در تمامی عرصه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی، ورزشی و … به صحنه می آید.

وی بسیج را متعلق به آحاد مردم و در خدمت مردم دانست و گفت: در حوادث و جریانات اخیر بسیج مظلوم واقع شد و همگی شاهد بودیم که بیشترین حملات از طرف رسانه های دشمن علیه نیروهای بسیجی، نظامی، انتظامی و نیروهای حافظ امنیت کشور صورت گرفت چراکه دشمن نقاط قوت ما را در کشور هدف قرار داده است.

لعلی افزود: درحالیکه اگر همراهی مردم ولایتمدار و ایستادگی بسیجیان و نیروهای حافظ امنیت وجود نداشت معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار مردم و کشور است.

فرماندار بناب گفت: دشمن از پیروزی و موفقیت مردم ایران ناراحت می شود و شکست ایران را می‌خواهد هماهنگونه که دیروز پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران رسانه ‌های دشمن ناراحت شده و نتوانستند این ناراحتی و خشم خود را پنهان کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه در طی هفته گذشته رسانه های دشمن با تبلیغات گسترده به دنبال ناامن کردن شهرستان بناب بودند، گفت: مردم بناب نه تنها با آشوب گران همراهی نکرده بلکه همچون گذشته پشتیبان ولایت بوده و در برابر دشمنان ایستادند.

وی حرکت در مسیر ولایت را به بسیجیان یادآور شد و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون یک تخریبچی مسیری که باید در آن گام برداریم را پاکسازی می کنند و ما لازم است در مسیر ولایت حرکت کرده و از آن فاصله نگیریم و پیش و پس از ایشان حرکت نکنیم.

لعلی از مسئولین خواست تا اندیشه و تفکر بسیجی را تبیین کنند و خاطر نشان کرد: متاسفانه در طول ۴۳ سال گذشته ما در جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خوب عمل نکرده ایم.

وی در پایان بسیجی بودن را تنها مختصص به پوشیدن لباس سازمانی بسیج ندانسته و گفت هرکسی بدنبال خدمت به مردم و حل مشکلات مردم و خدمت به نظام است یک بسیجی است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی