بناب از لحاظ زیبایی رنج می‌کشد/ اجرای قرارداد پروژه‌های مشارکتی ۴ هزار میلیارد ریال
بناب از لحاظ زیبایی رنج می‌کشد/ اجرای قرارداد پروژه‌های مشارکتی ۴ هزار میلیارد ریال
نماینده مردم بناب در مجلس گفت: اتحاد و انسجام موجود در شورا و شهرداری باید منجر به سرمایه‌گذاری و پیشرفت شود.

به گزارش صدای بناب به نقل از فارس حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی و شهرداری‌های دو شهر بناب و خوشه مهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بناب و خوشه مهر و پیگیری‌های فرماندار شهرستان به‌خاطر آسفالت محلات و معابر بناب اظهار کرد: بناب از لحاظ زیبایی رنج می‌کشد که شورا و شهرداری باید در این خصوص اهتمام کنند.

وی گفت: تا زمانی که کادرسازی و آموزش‌های مناسب صورت نگیرد، مشکلات حل نخواهد شد.

مدیرکل امور شهر و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با اشاره به موقعیت و جایگاه بناب، افزود: ظرفیت بناب بیشتر از اینهاست و شورا و شهرداری بناب باید با اجرای پروژه‌های مختلف به عنوان الگوی سایر شهرها معرفی شوند؛ چرا که این شهرستان ظرفیت بالایی دارد.

مرتضی موحدنیا در ادامه در خصوص احداث ساختمان شهرداری و ساختمان آتش‌نشانی در خوشه مهر قول مساعد داد.

 شهردار بناب همچنین در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های شهرداری بناب، یادآور شد: ظرف چهار ماه گذشته ۱۵ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح شهر بناب با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال انجام گرفته است.

فرید پناهی از تحقق ۸۵۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری بناب در چهار ماه ابتدای سال خبر داد و تصریح کرد: بودجه طبق برنامه ۷۰ درصد عمرانی و ۳۰ درصد جاری پیش می‌رود.

کلیددار شهر بناب همچنین از اجرای قرارداد پروژه‌های مشارکتی به ارزش ۴ هزار میلیارد ریال در بناب خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این پروژه‌ها شاهد پیشرفت و توسعه در بناب خواهیم بود.