بنیاد فرزانگان بناب نهادی برای تکریم مقام سالمندان در شهرستان بناب
بنیاد فرزانگان بناب نهادی برای تکریم مقام سالمندان در شهرستان بناب
بنیاد فرزانگان قلب مهربان با هدف تکریم مقام سالمندان در شهرستان بناب زیر نظر اداره بهزیستی در طبقه زیرین ساختمان زیتون مشغول به فعالیت می باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب ،بنیاد فرزانگان قلب مهربان زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان بناب با هدف توجه به مسائل و مشکلات اساسی سالمندان مشغول به فعالیت است.

این نهاد با توجه به روزهای سخت کرونایی نگاه ویژه تری به موضوع سالمندان کرده  است و از تمامی خانواده ها و مسئولین تقاضای توجه ویژه به شرایط جسمی و روحی سالمندان در شهرستان بناب را دارد.

متاسفانه اکنون شاهد آن هستیم که کرونا تهدیدی جدی برای جسم، روح و روان این قشر آسیب پذیر است همانطور که بارها شنیده ایم جسم سالم در بدن سالم است بنیاد فرزانگان بناب با توجه به اهمیت این موضوع با کمک اداره بهزیستی شهرستان بناب که تحت پوشش آن به فعالیت می پردازد اقدام به آگاه سازی و رسیدگی به مسائل و مشکلات سالمندان کرده است.

از جمله فعالیت های این بنیاد ایجاد محیطی آرامش‌بخش و پرنشاط از لحاظ آموزشی، ورزشی و تفریحی برای سالمندان است.

برگزاری کلاس های آموزشی با هدف آگاه سازی هرچه بیشتر سالمندان در جهت مسائل روز جامعه از جمله استفاده از دنیای مجازی و مسائل حقوقی و غیره.

شرکت در اردوهای یک روزه تفریحی و زیارتی، اجرای انواع همایش های ورزشی و جشنواره های هنری در سالن ها و محیط پارک ها.

در این روزهای کرونایی ارتباط با سالمندان از طریق رسانه های مجازی و تماس های تلفنی

بازدید از سالمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و رسیدگی به مشکلات پزشکی ومعیشتی آنها.

اهدای بسته های کمک های مومنانه از طریق نهادهای مردمی و خیرین و بخصوص اداره بهزیستی شهرستان بناب به سالمندان نیازمند است.

تمامی اهداف این بنیاد به منظور خارج کردن سالمندان از پیله تنهایی بوده و وارد کردن آنها به دنیای پر از انرژی، نشاط، جنب و جوش است.

مطمئنا اگر سالمندان از لحاظ روحی و روانی در آرامش باشد از لحاظ جسمی نیز چندان دچار مشکل نخواهند بود و در کنار خانواده های خود زندگی سالم و خوبی را سپری خواهند کرد.

انتهای پیام/ زهرااحمدین