بنیاد مسکن با کمترین اعتبار چهره روستاها را دگرگون کرده است
بنیاد مسکن با کمترین اعتبار چهره روستاها را دگرگون کرده است
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمترین اعتبار و صرفه‌جویی در هزینه‌ها چهره روستاها را دگرگون کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب،حجت الاسلام رضا باقری بنابی، روز شنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن اذربایجان شرقی اظهار داشت: این بنیاد با اجرای طرح های عمرانی در روستاها از جمله طرح هادی و بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی توانسته محرومیت را از چهره روستاها به ویژه روستاهای محروم و دورافتاده بزداید.

وی اظهار داشت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسوولان استانی نیز آماده همکاری با این بنیاد برای توسعه روستاها هستند و پیگیر تخصیص اعتبارات عمرانی استان به ویژه بنیاد مسکن هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با قدردانی از مساعدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: روستاها بیش از پیش مستحق ارایه طرح های عمرانی، فرهنگی، رفاهی، بهداشتی هستند و این نهاد نیز تاکنون در بهسازی مساکن و معابر روستایی با اجرای طرح هادی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد.
حافظ باباپور، افزود: با توجه به تخصیص قیر رایگان برای آسفالت روستاهایی که معابر آن ها زیرسازی، جدول گذاری و انشعابات آب، گاز و سایر حفاری ها تمام شده، با همکاری دهیاریها آسفالت معابر آن ها انجام می شود.

امین رفیعی، فرماندار بناب نیز در این دیدار با قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن افزایش فعالیت های توسعه روستایی در این شهرستان را خواستار شد و گفت: در یک سال گذشته در روستاهای بزرگ این شهرستان عملیات بهسازی انجام شده و امید در سایر روستاها نیز این طرح اجرا شود و تخصیص قیر یارانه ای نیز باعث همگرایی و جذب مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری ها شده است.