آسفالت ریزی ۳۰ کیلو متر راه روستایی و اصلی با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان در سال جاری
آسفالت ریزی ۳۰ کیلو متر راه روستایی و اصلی با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان در سال جاری
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از بهره برداری از سامانه روشنایی محورهای مواصلاتی بناب به طول بیش از ۵ کیلومتر خبر داد.

علی سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز در تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب در سال جاری اظهار داشت: سامانه های روشنایی بزرگراه بناب – عجب شیر و بزرگراه بناب – ملکان در مجموع بطول ۵/۶ کیلومتر به تعداد ۱۳۳ اصله روشنایی در دهه مبارک فجر با حضور مسئولین محترم شهرستانی افتتاح شده است و برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب افزود: در سال جاری در راههای روستایی و اصلی شهرستان ۳۰ کیلومتر آسفالت و روکش آسفالتی اجرا شده است و بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها اعتبار هزینه گردیده است این پروژه ها امسال بمناسبت هفته دولت در معیت مسئولین محترم شهرستانی به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب ضمن تلاش مستمر و شبانه روزی برای نگهداری از راهها و سرمایه ملی شهرستان، در ۹ ماهه سال جاری نسبت به اصلاح و ساماندهی ۴ نقطه پرحادثه در راههای اصلی و حذف ۳ مورد پیچ خطرناک در راههای روستایی و نیز خط کشی ۷۰ کیلومتر از راههای شهرستان بناب در سال جاری اقدم نموده است.

سلیمانی فر بیان کرد: شانه سازی راههای روستایی و تنظیم شیب شیروانی جاده ای در مقاطع مورد نیاز با استفاده از ماشین آالت راهداری بصورت امانی اجرا شده و همچنین نصب حفاظ و گاردریل به پرتگاه ها و نقاط الزامی و تعویض عالئم مستعمل و رفع کلیه نواقصات علائم جاده ای در طول سال جز برنامه کاری این اداره بوده است.

لازم به ذکر است؛ انجام این امورات راهداری در راستای افزایش ایمنی جاده ای بوده است چرا که افزایش ایمنی جاده ها ضمن اینکه امر حیاتی برای توسعه اقتصادی شهرستان محسوب می شود‌ و باعث افزایش ایمنی و امنیت برای تردد وسائط نقلیه عبوری از محورها و در نهایت منجر به رضایت مندی کاربران جاده ای شده است که انجام این عوامل سبب کاهش تصادفات جاده ای در شهرستان شده است.

  • نویسنده : داود زیبائی