به دنبال اتصال و ادغام شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی بناب هستیم
به دنبال اتصال و ادغام شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی بناب هستیم
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان بناب گفت: بدنبال اتصال و ادغام شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی با همدیگر هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان بناب، با بیان اینکه دولت و مجلس بدنبال کاهش مسائل و مشکلات روستا ها هستند،گفت: بدنبال اتصال و ادغام شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی با همدیگر هستیم که در برخی روستاها در این راستا اقداماتی صورت گرفته اما انجام این پروژه بطور کامل زمان بر می باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دهیاران نباید انجام امورات مربوط به روستا را بصورت رفع تکلیف ببینند گفت: روستا علاوه بر انجام کار عمرانی نیازمند انجام کارهای آموزشی و فرهنگی هم می باشد.

وی در همین راستا از دهیاران خواست تا بدنبال برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی در خصوص مسائل مربوط به تغییر الگوی کشت ، آبیاری قطره ای و بارانی، مشکلات کودک همسری، اعتیاد و طلاق، مسائل و مشکلات بهداشتی و ایجاد آگاهای در خصوص بیماری هایی مثل سرطان و راه های تشخیص و جلوگیری از ابتلا به آن در روستا باشند.

 

انتهای پیام/ ندا خانی