به کارگیری نیروهای فاقد کارت پایان خدمت در ادارات ممنوع/ زرگری های فاقد پروانه فعالیت پلمپ خواهند شد
به کارگیری نیروهای فاقد کارت پایان خدمت در ادارات ممنوع/ زرگری های فاقد پروانه فعالیت پلمپ خواهند شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در جلسه شورای اداری با تاکید بر اینکه فعالیت افراد فاقد کارت پایان خدمت در ادارات ممنوع می باشد، گفت: از روسای ادارات انتظار داریم در همین راستا از به کارگیری افراد فاقد کارت با خدمت خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ سهراب شفقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با تاکید بر اینکه طبق قانون به کارگیری نیروهای فاقد کارت پایان خدمت در ادارات ممنوع می باشد، اظهار داشت: از روسای ادارات انتظار داریم در همین راستا همکاری لازم را با نیروی انتظامی انجام داده و از به کارگیری چنین افراد شدید آن خودداری کنند.

وی افزود: همه ما در مقابل قانون مساوی هستیم و همانطور که سایر افراد جهت خدمت به کشورشان به سربازی رفته اند این افراد نیز باید هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف کارت پایان خدمت خود اقدام کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با اشاره به ضرورت داشتن پروانه فعالیت برای اصناف بخصوص زرگران گفت: متاسفانه تعدادی از زرگران شهرستان بناب فاقد پروانه فعالیت هستند که  انتظار داریم نسبت به اخذ پروانه هر چه زودتر اقدام کنند که در غیر اینصورصنف آن‌ها پلمپ خواهد شد.

وی در پایان در خصوص حفاظت فیزیکی ادارات شهرستان بناب گفت: از مدیران و روسای ادارات درخواست داریم در راستای افزایش ضریب امنیت فیزیکی ساختمان های خود با مشاوران و کارشناسان نیروی انتظامی در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ داود زیبائی