بیش از  یک میلیون شهید و جانباز سند افتخار انقلاب اسلامی است/ کشور امروز به مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان نیاز دارد
بیش از  یک میلیون شهید و جانباز سند افتخار انقلاب اسلامی است/ کشور امروز به مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان نیاز دارد
فرمانده سابق سپاه مهاباد در جمع روحانیون شهرستان بناب گفت: در 8 سال جنگ تحمیلی بیش از یک میلیون نفر در این کشور شهید و جانباز شدند که برای ملت ما سند افتخار هستند.

به گزارش صدای بناب، عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور آیت الله شیخ مجید باقری بنابی سردار قربان پاشایی فرمانده سابق سپاه ناحیه مهاباد سرهنگ حیدری فرمانده سپاه بناب، مسئولان شهرستان و جمعی از طلاب حوزه علمیه مراسم یادواره ۷۵ شهید حوزه علمیه حضرت ولی عصر شهرستان بناب برگزار شد.

سردار پاشایی فرمانده سابق قرارگاه لشکر امام سجاد علیه السلام سپاه ناحیه مهاباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: آرامش امنیت و آسایش کنونی کشور و همچنین اقتصاد،  اقتدار سیاسی و نظامی امروز را مدیون خون پاک شهدای گرانقدر هستیم.

وی افزود امروز انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی به سراسر جهان نفوذ کرده است و با این مثال که ونزوئلا که روزگاری حیاط خلوت  آمریکا و کشورهای غربی بود امروز در آنجا انقلاب نفوذ کرده و دشمنان را به ترس و نگرانی انداخته است.

سردار پاشایی با بیان اینکه در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ به رژیم بعث عراق با اشتباهی بسیار بزرگ و حمایت قدرت‌های جهانی جنگی بر علیه کشور ایران راه دانداخت گفت: آن  روزها انقلاب اسلامی ایران تازه پا بود و ارتش ثبات قبلی خود را نداشت و سپاه تازه تشکیل شده بود اما با این وجود اجازه ندادیم ذره ای از  خاک این کشور به دست غربی‌ها و دشمنان انقلاب بیفتد.

فرمانده سابق سپاه مهاباد در جمع مسئولان و روحانیون شهرستان بناب با بیان این که در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از یک میلیون نفر از جوانان این کشور شهید، جانباز و ایثارگر شدن گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز همه هستی و وجود خود را مدیون شهدا می باشد و قطعا ما نیز اجازه نخواهیم داد انقلاب به سادگی به بیراهه برود و آن را سالم به دست امام زمان عج خواهیم رساند.

سردار قربان پاشایی با اشاره به برخی از مشکلات معیشتی مردم و مدیریت های نادرست کشور گفت: متاسفانه عده‌ای با مدارکی دانشگاهی در سمت های مهم تصمیم‌گیری کشور قرار گرفته و متاسفانه در کارهای خود راه و روش شهدا را الگو قرار نمی‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: کشور امروز به مدیریت و تلاش شبانه روزی مسئولان خود نیاز دارد و این همان خواسته مقام معظم رهبری و مردم است اجازه ندهیم برخی از مشکلات جزئی در داخل کشور مردم را آزرده خاطر کند.

وی در پایان ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: مفتخرم اعلام کنم که به عنوان سرباز کوچکی از انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با شهیدان و جانبازانی  از شهرستان بناب در جبهه قرار داشتم و رشادت ها و فداکاری های آنها را از نزدیک مشاهده کردم و به مردم بناب بابت این شهدا تبریک می گویم.

انتهای پیام/ داود زیبائی