بیش از ۱۳ هزار نفر از شهروندان بنابی همچنان واکسن کرونا نزده اند/ تبلیغ چیپس و پفک به جای دعوت مردم به واکسیناسیون در تلویزیون
بیش از ۱۳ هزار نفر از شهروندان بنابی همچنان واکسن کرونا نزده اند/ تبلیغ چیپس و پفک به جای دعوت مردم به واکسیناسیون در تلویزیون
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با اشاره به این که بیش از ۱۳ هزار نفر از شهروندان بنابی همچنان واکسن کرونا را تزریق نکرده اند گفت: متاسفانه از این تعداد بیش از ۹ هزار نفر از افراد فعال جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر وحید رضائی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان بناب با بیان اینکه وضعیت کرونایی در شهرستان بناب مناسب است، اظهار داشت: ابتدا جا دارد از مسئولین شهرستان که در راستای کاهش شیوع کرونا زحمات زیادی را کشیده اند تقدیر و تشکر داشته باشم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با بیان اینکه وضعیت کرونا در شهرستان بناب تقریبا ثابت می باشد اظهار داشت: طی روزها و هفته های اخیر وضعیت بستری و فوتی ها تقریباً ثابت بوده و در حال حاضر ۹ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی ره بستری هستند و در بیمارستان شهداء بیمار کرونایی نداریم.

وی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در سطح شهرستان بناب گفت: از جمعیت ۱۴۷ هزار نفری ثبت شده در شبکه بهداشت و درمان بناب بیش از ۸۲ درصد از جمعیت هدف دز اول واکسن کرونای خود را تزریق و حدود ۷۹ درصد نیز دز دوم واکسن خود را نیز تزریق کرده اند و همچنین ۲۰ درصد از جمعیت توانسته اند دز سوم کرونا خود را تزریق کنند.

دکتر وحید رضایی ضمن ابراز تأسف از اینکه بیش از ۱۳ هزار نفر در شهرستان بناب همچنان هیچگونه دز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، گفت:  متاسفانه از این تعداد بیش از ۹ هزار نفر جزو اقشار فعال جامعه یعنی بین سنین ۱۲ تا ۵۰ سال می باشند.

وی افزود: متاسفانه در سطح شهرستان بناب بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ نفر هم چنان دز دوم واکسن کرونای خود را تزریق نکرده اند و انتظار داریم هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در پایان ضمن گلایه بابت اینکه عده‌ای قوانین کرونایی  و  پروتکل های بهداشتی را در سطح پایین اجرا می‌کنند، گفت:  شاهد هستیم عده‌ای در سطح شهر حتی از ماسک زدن نیز خودداری می‌کنند و رسانه ملی یعنی تلویزیون در اوج ساعات‌بازدید به جای تبلیغ واکسیناسیون تبلیغ چیپس و پفک را انجام می دهد.

انتهای پیام/داودزیبائی