بیش از ۸۰ درصد از مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند/ برای حل مشکلات مردم نباید منتظر احیای برجام ماند
بیش از ۸۰ درصد از مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند/ برای حل مشکلات مردم نباید منتظر احیای برجام ماند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از مردم کشور درگیر مشکلات اقتصادی هستند، گفت: در صورت عدم توافق در برجام و احیای آن می بایست راه های بین المللی دیگر را برای حل مشکلات مردم کشورمان پیش بینی کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب،   محمد باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم از نظر اقتصادی در مضیقه به سر می برند، اظهار داشت: وظیفه مدیران کشور در پایتخت تا به فرعی ترین اعضای مسئولان در سطح شهرستان، حل مشکلات مردم است که در این راستا باید به مطالبات مردم گوش فرا داده و در هر شرایطی ارباب رجوع را تکریم کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همکاری قوای سه گانه افزود: قوه مجریه، مقننه و قضائیه با اتحاد یکدیگر باید پیگیر حل مشکلات جامعه و مردم بوده و همراه ملت باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه به نظر بنده برجام مرده است، گفت: اگر به هر دلیلی نمی توانیم در سطح بین‌المللی مشکلات کشور را به نحو احسنت سر و سامان دهیم باید ابتدا مشکلات داخلی کشور و مردم را حل کنیم و اجازه ندهیم از نظر روانی مشکلات بین المللی بر مشکلات اقتصادی مردم سایه افکند.

باقری بنابی خاطر نشان کرد: به طور یقین اگر مشکلات مردم در داخل کشور حل شود، پله به پله و به ترتیب مشکلات ملی و بین‌المللی هم حل خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان بناب و خوشه مهر در پایان با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۳ هزار نفر به ادارات بناب مراجعه می کنند، گفت: تنها با پیگیری مدیر یک سازمان است که می توان مصوبات و اعتبارات لازمه آن را از پایتخت برای آنان مطالبه کرد.

انتهای پیام/ داود زیبائی