بی‌تدبیری دولت موج چهارم کرونا را رقم زد/ کرونا منتظر دولت بعدی نمی‌ماند!
بی‌تدبیری دولت موج چهارم کرونا را رقم زد/ کرونا منتظر دولت بعدی نمی‌ماند!
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، بی‌تدبیری و بی‌مسوولیتی دولت و سهل‌انگاری مردم را مهمترین علل بازگشت موج چهارم کرونا به کشور دانست.

به گزارش صدای بناب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی، اظهار کرد: دولت و دستگاه‌‎های اجرای باید به موقع تصمیماتی می‌گرفتند که بتوانند بیماری کرونا را کنترل کنند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به اینکه دولت اواخر عمر خود را طی می‌کند انگیزه چندانی برای حل برخی از مسائل ندارد؛ اما کرونا با سلامت و امنیت جانی مردم سر و کار داشته و نمی‌تواند برای کنترل، منتظر دولت بعدی بماند.

باقری بنابی تصریح کرد: مردم هم وقتی دیدند مسوولان مسئله را جدی نگرفته و تدابیر مناسبی اتخاذ نمی‌کنند، به سهل انگاری پرداخته و با رعایت نکردن کامل پروتکل‌های بهداشتی جان خود، خانواده و کل جامعه را به خطر انداختند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقع از یک طرف بی‌تدبیری و بی‌مسوولیتی مسوولان و از طرف دیگر عادی انگاری مردم موجب گرفتاری کل کشور در موج چهارم کرونا که به مراتب خطرناک‌تر است، شد.

وی متذکر شد: در حال حاضر شرایط کرونایی در کشور بسیار بغرنج بوده و با ادامه روند کنونی وضعیت به مراتب بدتر خواهد شد؛ عادی انگاری شرایط بالاخره کار دست همه داد و در وضعیت فعلی کنترل شرایط بسیار سخت و هزینه‎بر است.

باقری بنابی در عین حال خاطرنشان کرد: باید برای مدیریت این وضعیت همه دست به دست هم دهیم؛ مسوولان و دولت نیز باید تصمیمات قطعانه‌تری اتخاذ کرده و جلوی فاجعه را بگیرند.