تألیف دو جلد کتاب «به وقت فرهنگ»و «نمکستانی ها …» و گردآورنده کتاب «دنیا حرف …»/ خوشحالم به عنوان یک بنابی توانسته‌ام در هنر و نویسندگی مؤثر باشم/ از مسئولان شهرستان انتظار حمایت دارم
تألیف دو جلد کتاب «به وقت فرهنگ»و «نمکستانی ها …» و گردآورنده کتاب «دنیا حرف …»/ خوشحالم به عنوان یک بنابی توانسته‌ام در هنر و نویسندگی مؤثر باشم/ از مسئولان شهرستان انتظار حمایت دارم
مبینا نصیر پور امین به عنوان نویسنده جوان بنابی و ناشر کتاب «به وقت فرهنگ» و «نمکستانی ها» و همچنین گردآورنده کتاب«دنیای حرف» در گفتگو با رسانه مردمی صدای بناب در خصوص مسائل مختلف سخن گفت.

مبینا نصیرپور امین نویسنده جوان بنابی که اخیراً کتاب «نمکستانی ها» و«به وقت فرهنگ» را تألیف و کتاب زیبای «دنیای حرف» را گردآوری کرده است در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب اظهار داشت: خوشحالم به عنوان یک جوان بنابی و علاقه مند به کتاب و نویسندگی توانسته ام این ۳ کتاب را تألیف و گردآوری نمایم.

مبینا نصیرپور امین در توضیح ۳ کتاب خود گفت: اولین کتاب بنده با نام «به وقت فرهنگ» که با هدف تشریح عادت ها و الگوهای رفتاری زندگی روزمره مردم می باشد را تألیف و به چاپ رساندم .

وی افزود: دومین کتاب بنده که به نام «نمکستانی ها» می باشد مجموعه ای از داستان های ضرب المثلی می باشد که ضرب المثل ها و معانی آنها را به صورت داستان وار تشریح کرده است.

وی با اشاره به سومین کتاب خود که گردآورنده آن می باشد، گفت: کتاب «دنیای حرف …» کتابی است که به صورت جملات کوتاه و تاثیرگذار و نشات گرفته از پند و نصیحت های گذشتگان و بزرگان برای آیندگان و اقشار مختلف جامعه است.

این نویسنده جوان بنابی با بیان اینکه در حال حاضر این ۳ کتاب در حدود هر کتاب ۱۰۰۰جلد منتشر شده است، گفت: اولین کتاب بنده با نام «به وقت فرهنگ» ۵۰۰ جلد و کتاب «نمکستانی ها» و «دنیای حرف» هر کدام ۱۰۰۰ جلد با کمک نشریه پارلاق قلم منتشر شده است.

مبینا نصیر پور امین به عنوان یک نویسنده از عدم حمایت مسئولان نیز سخن به میان آورد و گفت: به عنوان یک هنرمند و نویسنده انتظار دارم مسئولان شهرمان در حوزه های مختلف بیش از این از نویسندگان و هنرمندان حمایت کنند تا بتوانیم آثار خود را به معرض دید عموم و حتی سایر استان ها قرار بدهیم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام کسانی که در تهیه و جمع بندی این  ۳ جلد کتاب او را همراهی کردند، گفت: از نشریه پارلاق قلم و به خصوص خانواده عزیزم و پایگاه خبری صدای بناب که اخبار مارا به سمع و نظر بینندگان خود میرساند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی