تاخت و تاز قیمت‌ آجیل و میوه در بازار شب چله بناب/ عده زیادی حتی توان خرید تخمه سیاه را هم ندارند…
تاخت و تاز قیمت‌ آجیل و میوه در بازار شب چله بناب/ عده زیادی حتی توان خرید تخمه سیاه را هم ندارند…
افزایش بی‌سابقه قیمت میوه و آجیل شب یلدا در روزهای اخیر سبب شده تا مردم بناب رغبتی برای پهن کردن سفره یلدا نداشته باشند..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در آستانه شب یلدا قیمت میوه آجیل و شیرینی به قدری زیاد شده است که مردم رغبت زیادی برایخرید یلدایی نداشته باشند و سفره یلدای مردم بناب همانند سایر مردم کشور امسال نیز کوچک تر از سالهای قبل خواهد شد.

البته این را باید در نظر گرفت که عده زیادی از همشهریان عزیز که وضعیت مالی مناسبی ندارند از خرید میوه و آجیل و شیرینی برای یلدا پرهیز  می کنند و گاهاً سرپرست خانواده برای خوشحال کردن سایر اعضای خانوار به صورت بسیار محدود خوراکی های شب یلدا را خریداری میکند.

متاسفانه  در عین ناباوری قیمت تخمه سیاده حدود ۱۰۰ هزار تومان شده و قیمت پسته در بازار بیش از ۳۰۰ هزار تومان و خرید یک هندوانه متوسط حدود ۱۰۰ هزار تومن رسیده است و قطعاً عده زیادی است همشهریان با توجه به گریه گرانی‌ها و تاخت و تاز قیمت‌ها رغبتی به پهن کردن سفره یلدایی نخواهند داشت.

امیدواریم مسئولان به حال مردم بخصوص قشارهای ضعیف فکری کنند چرا که این روزها سرپرست خانواده ها قدرت خرید آجیل شیرینی و سایر خریدهای یلدا ندارند و برای همین ترجیح می دهند در خصوص یلدا و پهن کردن سفره ها در ایام قدیم از گفتن خاطرات خودداری کنند/ به امید آن روز که شاهد باشیم هیچ خانواده‌ای از خرید سفره یلدایی عاجز نماند.

انتهای پیام / داود زیبائی