تالیف کتاب “سیمای روستای توتاخانه” توسط رسول بدری از اهالی این روستا/  مؤلف: با داشتن سواد کم علاقه شدیدی به نویسندگی دارم
تالیف کتاب “سیمای روستای توتاخانه” توسط رسول بدری از اهالی این روستا/  مؤلف: با داشتن سواد کم علاقه شدیدی به نویسندگی دارم
رسول بدری توتاخانه نویسنده کتاب «سیمای روستای توتاخانه» در گفت و گو با رسانه مردمی صدای بناب در خصوص مسائل مختلف سخن گفت.

رسول بدری توتاخانه متولد ۱۳۵۸/۱۲/۲۰ ، اهل روستای توتاخانه شهرستان بناب که کتاب “سیمای روستای توتاخانه” را تالیف کرده است، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در تشریح موضوع کتاب مذکور گفت: در حالت کلی این کتاب به صورت اختصاصی در مورد روستای تاریخی توتاخانه نوشته شده است.

در این کتاب به سنت ها، تاریخ، وجه تسمیه، معرفی سوغاتی ها، مشاهیر، شهیدان روستای توتاخانه،شعرخوانی و … پرداخته شده است.

 

وی با اشاره به علاقه شدیدی که به نویسندگی دارد، بیان کرد: کارهای مقدماتی تالیف کتاب را از آبان ماه ۱۴۰۰ شروع کرده‌ام و با داشتن سواد ابتدایی تلاش کرده ام که این کتاب را به بهترین شکل ممکن تالیف کنم.

بدری افزود: هدف من از نوشتن این کتاب، معرفی روستای تاریخی توتاخانه، تاریخ، آداب و رسوم مردم روستا به عموم مردم  بوده است.

نویسنده توتاخانه‌ای با بیان این که کتاب “سیمای روستای توتاخانه” دومین کتاب انتشار یافته او است، گفت: من فقط به خاطر علاقه خودم کتاب مینویسم، تا به امروز تحت هیچ حمایت هیچ مسئول و مقامی نبوده ام ولی اگر مورد حمایت قرار بگیرم می توانم کتاب های بیشتری در زمینه های متعدد تالیف کنم.

وی کتاب خود را به ۱۰ لاله به خون خفته روستای توتاخانه و روح پرفتوح سردار دلها حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده است.

در پایان بدری از تلاش ها و کمک های آقای قشلاقی و خانم داداش پور (مدیر انتشارات پارلاق قلم) نهایت قدردانی را نمود و افزود: دوستان زیادی برای تهیه این مجموعه به من کمک کردند و در این میان از آقای مقصود صفائی و علیرضا مختارنژاد (عکاسان این مجموعه)، همچنین از شوراهای روستا و تمام عزیزانی که در تالیف این کتاب مرا یاری نموده اند تشکر ویژه می نمایم.

لازم به ذکر است که آقای بدری دومین فردی است که به نوشتن تاریخ روستای خود در سطح شهرستان بناب اهتمام ورزیده است.

انتهای پیام/ ندا خانی