عدم رعایت محدودیت های کرونایی توسط برخی اصناف بی احترامی به حقوق شهروندی است/ ارگان های مربوطه اصناف متخلف را پلمپ کنند
عدم رعایت محدودیت های کرونایی توسط برخی اصناف بی احترامی به حقوق شهروندی است/ ارگان های مربوطه اصناف متخلف را پلمپ کنند
فرماندار بناب گفت: قوانین محدودیت های کرونایی برای همه یکسان است و کسی اجازه ندارد در برخورد با محدودیت های اصناف تبعیضی قائل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی ظهر امروز در جلسه هماهنگی آغاز مرحله دوم واکیسناسیون کرونا در این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران از ابتدای شیوع کرونا در کنار کادر درمان قرار گرفته ای و در پوشش اخبار از جان و دل مایه گذاشته اند.

فرماندار بناب در خصوص شروع مرحله دوم واکسیناسیون عمومی کرونا در بناب گفت: در این طرح افراد بالای 80 سال که تعداد آن ها 1900 نفر است واکسن کرونا را تزریق خواهند کرد و قطعا در ادامه گروه های بعدی اعلام خواهند شد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه تنها افراد مشخص شده در هر مرحله می توانند واکسن کرونا را تزریق کنند، افزود: متاسفانه در برخی نقاط کشور برخی برای تزریق واکسن لباس پاکبانان زحمتکش را بر تن کرده بودند که این کار جرم و گناه محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب درخواست داریم با دقت هر چه تمام کار واکسیناسیون افراد بالای 80 سال را انجام بدهد و اجازه ندهد در هیچ زمانی تخلفی در این شهرستان انجام شود.

فتحی از اصناف و کسبه ای که از زمان شروع تعطیلی به قوانین احترام گذاشته اند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: متاسفانه عده ای از اصناف که ملزم هستند در وضعیت قرمز کرونایی تعطیل باشند از قوانین پیروی نمی کنند و این بی احترامی به قوانین و سایر کسبه قانون مدار است.

وی افزود: از اداره صنعت، معدن و تجارات و سایر ارگان های مربوطه درخواست داریم با افراد که قوانین محدودیت های کرونایی را رعایت نمی کنند به شدت برخورد و اصناف متخلف را طبق قانون پلمپ کنند چراکه مردم تبعیض را قبول ندارند و ما هم به دنبال حق عمومی آن ها هستیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی