تجلیل از ۲ نفر از بانوان فعال و توانمند سرپرست خانوار بهزیستی شهرستان بناب+تصاویر
تجلیل از ۲ نفر از بانوان فعال و توانمند سرپرست خانوار بهزیستی شهرستان بناب+تصاویر
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب با اهداء لوح تقدیر از طرف مدیر کل استان و هدایا از 2 نفر از بانوان فعال سرپرست خانوار تحت سرپرستی شهرستان بناب تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمدرضا اعلائی در روز گرامیداشت تحکیم خانواده گفت: اهمیت دادن به خانه و خانواده به عنوان اصلی ترین رکن جامعه هدف اصلی گرامیداشت این روز است زیرا در دنیای امروز حل چالش ها و مشکلاتی که کانون گرم زندگی بشر را تهدید می کند، مهمترین دغدغه در میان تمامی جوامع به شمار می رود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب در حاشیه این مراسم با اشاره به افزایش چشمگیر مستمری و تعداد مددجویان تحت پوشش طی سالهای اخیر گفت: در حال حاضر تعداد ۳۰۷۴ نفر زن سرپرست خانوار که با احتساب افراد تحت تکفل حدوداً ۷۰۰۰ نفر می باشند در این شهرستان تحت پوشش اداره کل بهزیستی قرار دارند و از خدمات مستمر و غیر مستمر استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه افزایش و ارتقاء توانایی ها و توانمندسازی خانواده های زنان سرپرست خانوار از سیاست های اصلی سازمان بهزیستی است افزود: یکی از ابزارهای توانمندسازی های جامعه هدف، آماده سازی شغلی و توانمند کردن آنان در حوزه های امور اجتماعی است.

در پایان در مراسم  از دو خانواده از زنان موفق بی سرپرست که تحت پوشش بهزیستی هستند از طرف بهزیستی استان و بناب تجلیل به عمل آمد و به ایشان لوح تقدیر از طرف مدیر کل استان و کارت هدیه و بسته غذایی تقدیم گردید.

 

گزارش تصویری

 

انتهای پیام / رقیه فتحی