تجلیل از ۳ نویسنده شهرستان بناب+تصاویر
تجلیل از ۳ نویسنده شهرستان بناب+تصاویر
عصر امروز مسئولان شهرستان بناب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در منزل و دفتر تعدادی از نویسندگان شهرستان بناب با اهدای لوح تقدیر از آنها تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، همزمان با آخرین روز هفته کتاب و کتاب خوانی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب، رئیس دانشگاه پیام نور بناب و مدیر منابع انسانی فولاد صنعت بناب، با حضور در منزل سه تن از نویسندگان بنابی از آنها تجلیل کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب در حاشیه تجلیل از نویسندگان شهرستان بناب گفت: آیین تجلیل از نویسندگان شهرستان بناب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به دلیل بحث کرونایی به صورت محدود و با حضور مسئولان شهرستان برگزار گردید.

حبیب صدقی با بیان اینکه در مراسم تجلیل امروز از ۳ نفر از نویسندگان حوزه های مختلف تجلیل به عمل آمد گفت: در این مراسم از حجت الاسلام اکبر شعبانی مولف روحانی بنابی با ۳۰ عنوان کتاب، جناب آقای دکتر غلامحسین جوانمرد مولف ۱۱عنوان کتاب دانشگاهی و سرکار خانم رقیه ساعی نویسنده بانوی بنابی و مولف ۲ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب  با بیان اینکه سه نفر از نویسندگان تجلیل شده در حوزه های مختلف هستند گفت: این نویسندگان کسانی هستند که طی سالیان اخیر برای اولین بار از آنها تجلیل به عمل آمده است و در حوزه های خود با تالیف کتاب های مختلف بسیار فعال و با انگیزه نشان داده بودند.

وی در پایان ضمن تبریک مجدد هفته کتاب و کتاب خوانی گفت: خوشبختانه شهرستان بناب به عنوان یکی از قطب های کتاب و کتابخوانی استان و شمال غرب کشور محسوب می‌شود و افتخار می‌کنیم نویسندگانی بسیار خوب، حرفه‌ای و خوش ذوقی در این شهرستان فعالیت می کنند و قطعا  قدردان زحمات آنها هستیم

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش / داود زیبائی