تحصیل ۲ هزار و ۳۸ دانشجو در این دانشگاه/ مشکلات اقتصادی موجب تضعیف روحیه پرسنل دانشگاه شده است/ ضرورت برابر سازی حقوق اساتید دانشگاه آزاد با دانشگاه های دولتی
تحصیل ۲ هزار و ۳۸ دانشجو در این دانشگاه/ مشکلات اقتصادی موجب تضعیف روحیه پرسنل دانشگاه شده است/ ضرورت برابر سازی حقوق اساتید دانشگاه آزاد با دانشگاه های دولتی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در جمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۸ نفر دانشجو در مقطع کارشناسی، ۷۲ رشته ارشد و ۹ رشته دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سید فضل الله رضوی پور صبح امروز در جمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات مالی این دانشگاه طی سالیان اخیر گفت: چیزی حدود ۲۵ درصد از شهریه های دریافتی در این دانشگاه توسط سازمان کسر می شود و با توجه به کمبود دانشجو این دانشگاه تا سالیان اخیر با مشکلات مالی بسیار زیاد مواجه شده است.

وی افزود: متاسفانه از سال ۹۵ نتوانستیم حقوق و مزایای اساتید حق التدریس و همچنین حق پایان نامه ها را که چیزی حدود ۴۰ میلیارد ریال است را پرداخت کنیم و همچنین4 ماه در حوزه بیمه و مالیات عقب افتادیم.

دکتر رضوی پور با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی دانشگاه موجب تضعیف روحیه پرسنل و اساتید این دانشگاه شده است گفت: متاسفانه حقوق اساتید دانشگاه های آزاد و سراسری همچنان با اختلاف زیادی جلو می رود امیدواریم هر چه زودتر برای برابر سازی حقوق دانشگاه آزاد و دولتی اقداماتی انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 38دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب مشغول به تحصیل هستند گفت: دانشجویان در مقاطع مختلف کارشناسی، 71 رشته ارشد و 9 رشته دکترا مشغول به تحصیل هستند که با توجه به ظرفیت بالای این دانشگاه از لحاظ اساتید و ساختمان های مجهز این تعداد دانشجو طی سالیان اخیر به شدت کاهش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در پایان با تاکید بر اینکه این دانشگاه به همراه اساتید به صورت جهادی و با هدف حفظ جایگاه این دانشگاه شبانه روزی تلاش می‌کنند گفت: انتظار داریم نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در راستای اصلاح بروکراسی در وضعیت تبدیل اسناد و سایر مشکلات در مجلس برنامه‌ریزی و از این دانشگاه حمایت کنند.

انتهای پیام/امید مردم خواه