تحویل ۳۲ باب منزل به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان بناب + تصاویر
تحویل ۳۲ باب منزل به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان بناب + تصاویر
همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ۳۲ باب منزل به همت اداره بهزیستی احداث و به مددجویان تحت پوشش این نهاد تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز همزمان با دهه مبارک فجر چندین واحد مسکونی به همت اداره بهزیستی شهرستان بناب با حضور بخشدار مرکزی شهرستان بناب و  رئیس اداره بهزیستی بناب به مددجویان تحت پوشش این نهاد خدمات رسان تحویل داده شد.

محمدرضا علایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب در حاشیه تحویل یک باب واحد مسکونی به صورت نمادین در روستای چلقائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، گفت: خوشبختانه در سال جاری ۷۳ پرونده جهت ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان بناب تشکیل و تا به امروز ۳۲ باب منزل تقریباً به اتمام رسیده و تحویل مددجویان داده خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب  با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای این احداث ۷۳ واحد منزل مسکونی پرداخت شده است، گفت: این تعداد مسکن با کمک اداره بهزیستی، خیرین و مشارکت مددجویان احداث و تحویل آنها داده خواهد شد.

محمدرضا اعلائی با اشاره به مسکن تحویل داده شده به صورت نمادین در روستای چلقائی گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع احداث شده است که ۵۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض از طرف بهزیستی به این مددجو کمک و همچنین ۲۰۰ میلیون ریال دیگر از طرف خیرین جذب و به آنها تحویل داده شده و همچنین در سایر حوزه‌ها مانند تکمیل لوله کشی گاز ساختمان و تحویل آبگرمکن اداره بهزیستی مشارکت خواهد داشت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب در پایان گفت: احداث منزل برای مددجویان تحت پوشش از اولویت‌های این نهاد خدمات رسان بوده و انتظار داریم سایر ادارات نیز در این راستا همکاری و مساعدت داشته باشند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی