تخصیص 90 میلیارد اعتبار برای آسفالت محلات در سال جاری/ دربند نرگس 10 درصورت همیاری اهالی امسال آسفالت خواهد شد
تخصیص 90 میلیارد اعتبار برای آسفالت محلات در سال جاری/ دربند نرگس 10 درصورت همیاری اهالی امسال آسفالت خواهد شد
رئیس شورای اسلامی شهر بناب از توجه ویژه شورا و شهرداری برای آسفالت ریزی محلات و خیابان های بناب خبر داد و گفت: در همین راستا در بودجه سال 1400 بیش از 90 میلیارد ریال برای آسفالت ریزی اعتبار در نظر کرفته شده است.

محمد باقر ولائی (صحرایی) ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، پیروی خبر انتشار یافته گلیه مندی اهالی دربند نرگس 10 در خصوص عدم آسفالت ریزی در این محله گفت: شورا و شهرداری بناب برای سال جاری اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال را برای آسفالت ریزی محلات و خیابان های شهری بناب در نظر گرفته اند.

وی افزود: قرار است امسال شهرداری بناب محلاتی که طبق لیست بر اساس عوامل مختلف بخصوص پرداخت خودیاری الویت بندی شده اند را آسفالت ریزی کند که قطعا حجم بسیار بالای از خیابان ها و محلات  امسال آسفالت ریزی و لکه گیری خواهد شد.

رئیس شورای شهر بناب در خصوص وضعیت دربند نرگس 10 واقع در دیزج جنوبی گفت: امسال محلات و کوچه های مختلفی در این منطقه مانند نرگس 8 و غیره آسفالت ریزی خواهند شد اما دربند نرگس 10 نیازمند همیاری و همکاری اهالی می باشد.

صحرایی تصریح کرد: اهالی دربند نرگس 10 درصورت همیاری در خصوص آبروگذاری که بیشتر کارهای آن را شهرداری انجام خواهد داد می توانند محله خود را در نوبت آسفالت ریزی قرار بدهند و به احتمال زیاد در سال جاری این منطقه نیز آسفالت ریزی خواهد شد.

صحرایی در پایان با بیان اینکه تعدادی از اهالی نرگس 10 جهت کارهای همیاری آبرو گذاری به شهرداری مراجعه کنند، گفت: اهالی سایر محلات شهر بناب که خودیاری و عوارض خود را پرداخت کرده اند و با شهرداری برای آسفالت ریزی همکاری دارند مطمئن باشند که در الویت آسفالت ریزی قرار خواهند گرفت و محلات آن ها آسفالت ریزی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی