تخلیه نخاله های ساختمانی معضلی جدید برای اهالی گندمکاران
تخلیه نخاله های ساختمانی معضلی جدید برای اهالی گندمکاران
محله گندم کاران که با مشکلات متعددی از جمله نبود آسفالت حتی در خیابان اصلی خود مواجه بوده و به تازگی با مشکل جدید نخاله های ساختمانی در این محله مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محله گندم کاران که با مشکلات متعددی از جمله نبود آسفالت حتی در خیابان اصلی خود مواجه بود در کمال بی مهری و نبود نظارت کافی با مشکل جدید نخاله های ساختمانی در این محله مواجه شده است.

در ورودی این محله مساحت زیادی از اراضی بلاتکلیف وجود دارد و همین اراضی سر منشا بسیاری از مشکلات مخصوصا بروز گرد و غبار بوده و حالا میزبان خوبی برای نخاله های ساختمانی شده‌ است.

طی روزهای اخیر عکس هایی از طرف اهالی این محله به رسانه مردمی صدای بناب ارسال می شود که برخی خودروها نخاله های ساختمانی خود را در این محله تخلیه می کنند و قطعاً در آینده نزدیک با بروز باد و طوفان، گرد و خاک ناشی از این نخاله ها نصیب اهالی این محل خواهد شد.

علاوه بر مشکلات آلودگی ناشی از این نخاله های ساختمانی، ورودی این محله چهره زشتی پیدا کرده است که انتظار می‌رود شهرداری بناب علاوه بر جلوگیری از ریختن نخاله های ساختمانی در ورودی این محله به فکر ساماندهی راه ورودی به خصوص آسفالت ریزی خیابان اصلی آن نیز باشد چراکه محله گندم کاران در محور اصلی بناب واقع شده و همچنین میزبان هزاران نفر از مردم شهر بناب است.

انتهای پیام/ داود زیبائی