تداوم روند آزمون و خطا در مدیریت ترافیک بناب / آقای شهردار چه خبر از مسیرگشایی ها؟!
تداوم روند آزمون و خطا در مدیریت ترافیک بناب / آقای شهردار چه خبر از مسیرگشایی ها؟!
از صبح امروز به منظور کنترل ترافیک خیابان دانشجو دربند پست بانک این خیابان مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از صبح امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) به منظور کنترل ترافیک خیابان دانشجو دربند پست بانک این خیابان مسدود شده است.

با دوطرفه شدن خیابان آب در هفته های اخیر بعد از دو سال تجربه یک طرفه بودن این خیابان، گزارش ها از تشدید ترافیک خیابان دانشجو در روزهای اخیر حکایت دارد. امری که باعث شده است از امروز شهرداری بناب با گذاشتن موانع بتنی مسیر اتصال خیابان دانشجو به خیابان مطهری را مسدود کند.

روند آزمون و خطا در مدیریت کنترل ترافیک شهر بناب که بافت شهری شعاعی داشته و مرکز شهر آن سالهاست با ترافیک مواجه بوده و تمرکز مراکز پزشکی و درمانی نیز در خیابان دانشجو بر شدت آن افزوده است، در حالی همچنان ادامه دارد که به نظر می رسد راه حل اصلی این معضل مسیرگشایی های موثر در مرکز شهر و انتقال مراکز درمانی به خارج از مرکز شهر بناب باشد. امری که شهردار بناب ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ از عقد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی با سرمایه گذار بخش خصوصی برای مسیرگشایی خیابان امام خمینی به آب خبر داده بود ولی با گذشت ۱۴ ماه از اعلام این خبر هنوز خبری از آغاز این پروژه نیست!

از طرفی نیز سالهاست شهرداری بناب از برنامه ریزی برای احداث مجتمع اطباء بناب در خارج از مرکز شهر صحبت می کند ولی در عمل شاهد هیچگونه حرکتی در این زمینه نیستیم!

امید است شهردار بناب که کارنامه قابل قبولی در زیباسازی شهر، جذب اعتماد عمومی، حل مشکلات مالی و بودجه ای شهرداری و برخی اقدامات عمرانی در ۱/۵ سال گذشته داشته است، تدابیری نیز اتخاذ کند تا در بودجه ۱۱۰ میلیاردی بخش سرمایه گذاری از بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی امسال شهرداری بناب، مسیرگشایی های موثر در حل مشکل ترافیک مرکز شهر بناب و همچنین احداث مجتمع اطباء خارج از محدوده مرکز شهر در اولویت قرار گیرد.

  • نویسنده : داود زیبائی