ترددهای خطرناک در محله مسکونی با هدف استفاده از  بریدگی دیزج/ کوچه هایی که  تا به حال رنگ آسفالت را بر خود ندیده اند!!/ اهالی از مسئولان انتظار رسیدگی به این مشکلات را دارند
ترددهای خطرناک در محله مسکونی با هدف استفاده از  بریدگی دیزج/ کوچه هایی که  تا به حال رنگ آسفالت را بر خود ندیده اند!!/ اهالی از مسئولان انتظار رسیدگی به این مشکلات را دارند
اهالی محله پیام واقع در دیزج حنوبی بابت حجم بالای ترافیک کوچه ها که به دلیل تردد بالای خودروها جهت استفاده از بریدگی دیزج و وعدم آسفالت ریزی این منطقه از مسئولان شهرستان گلایه مند و انتظاررسیدگی به مطالبه های آن ها را دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، اهالی دیزج جنوبی، محله پیام، طی تماس های متعدد با این رسانه مردمی خواستار این شدند تا با تهیه گزارشی میدانی صدای اهالی این منطقه را که با مشکلاتی در ظاهر ابتدایی اما در باطن دردسرساز برای ساکنین را به گوش مسئولان شهرستان برسانیم.

به گفته اهالی و ظواهر خودروهای مناطق شهر خوشه مهر، چلقائی، و چندین روستای دیگر برای رفتن به داخل شهر بناب و با هدف کوتاه کردن مسیر خود از داخل کوچه های و محله های بن بست پیام بخصوص بصیر یک و دو عبور می کنند تا خود را به نزدیکترین بریدگی که  دقیقا از طرف بلوار سهند روبروی محله پیام قرار دارد برسانند و از مسیر کوتاه تر برای رسیدن مقصد بهره ببرند.

اما این انتخاب مسیر شاید برای رانندگان عبوری بابت صرفه جویی بسیار کوتاه زمان خوشایند باشد اما دردسرهای بسیار زیادی را برای اهالی محله پیام، بخصوص کوچه های بصیر 1 و 2 ایجاد کرده است و آن ها از این اوضاع به شدن گلایه مند هستند.

 اهالی محله پیام در گفتگو با رسانه مردمی صدای بناب بالا بودن تردد در محله مسکونی را غیر منطقی میدانند و ایجاد آلودگی صوتی و از آن مهمتر احتمال تصادف کودکان کوچه که با دوچرخه بیشتر اوقات در حال بازی کردن در مقابل منزل خود هستند را بالا و خطرناک می دانند که قطعا حرف آن ها منطقی به نظر می رسد چرا که در کوچه بصیر یک کودکان حتی در زمان تهیه گزارش ما در حال بازی کردن بودند و از کنار آن ها خودروهای سواری با سرعت نسبتا بالا در حال تردد بودند.

یکی دیگر از مهمترین مشکلات اهالی محله پیام واقع در دیزج جنوبی بخصوص کوچه های بصیر 2 موضوع همیشیگی آسفالت بود که به ظاهر این محل سالیان سال رنگ آسفالت را به خود ندیده و زمین های خاکی در این منطقه به محل انباشت زباله های ساختمانی تبدیل شده است و با کمترین وزش باد، طوفانی از گرد و غبار کل کوچه های محله پیام را فرا می گرید.

با این تفاسیر از مسئولان شهرستان علی الخصوص نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار بناب انتظار می رود از نزدیک از این محله بازدید کنند و خود مشکلات را ازبان اهالی بشنوند و هر چه زودتر برای حل مشکلات آن ها چاره اندیشی کنند.

در پایان لازم به ذکر است پایگاه خبری صدای بناب به عنوان رسانه ای مردمی وجامع قطعا در کنار مردم مسئولان خواهد بود و همان طور که صدای اهالی پیام را به گوش مسئولان می رساند در کنار مسئولان برای رسیدگی  به مشکلات و تهیه گزارش خواهد بود تا هر چه زودتر مشکلات این منطقه که جمعیت بالایی را در خود جایی داده است، برطرف شود.

گزارش تصاویر؛

 

انتهای گزارش / داود زیبائی