تسهیلات ایجاد اشتغال نباید جای دیگری استفاده شود/ رتبه سوم استانی شهرستان بناب در کارآفرینی و ایجاد اشتغال
تسهیلات ایجاد اشتغال نباید جای دیگری استفاده شود/ رتبه سوم استانی شهرستان بناب در کارآفرینی و ایجاد اشتغال
فرماندار بناب گفت: تمامی تسهیلات کم بهره ایجاد اشتغال تنها می بایست برای کارآفرینی و تولید اشتغال در سطح شهرستان بناب پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه کارگروه تولید و اشتغال شهرستان بناب با تاکید بر اینکه حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار داشت: یکی از راه های حمایت از واحدهای کوچک و بزرگ پرداخت تسهیلات کم بهره می باشد که می بایست با دقت و هماهنگی خاصی پرداخت تسهیلات انجام شود.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه تسهیلات اشتغال تنها و تنها برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی می باشد، اظهار داشت: متاسفانه با هم دیده می‌شود که اعتبارات اشتغالزایی در جای دیگر هزینه می‌شود و این خلاف قوانین و اهداف اشتغال زایی کشور میباشد.

وی افزود: تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی در هنگام پرداخت تسهیلات اشتغال و کارآفرینی باید به صورت عمومی اطلاع رسانی داده کنند تا همه واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ در جریان پرداخت این تسهیلات بوده و بتوانند در صورت تقاضا از آنها استفاده کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان با اشاره به رتبه سوم استانی شهرستان بناب در بحث ایجاد اشتغال و کارآفرینی گفت: در حال حاضر در استان‌ شهرستان های  شبستر و آزادشهر در رتبه‌های اول و دوم قرار دارد و ما می بایست با تلاش و حمایت های بیشتر در صدر ایجاد اشتغال و کارآفرینی استان آذربایجان شرقی و منطقه باشیم.

داود زیبائی