تصویب احداث کارخانه پسماند در بناب/ اقدامات بسیار مناسب شهرداری بناب در راستای حفاظت از محیط زیست شهر بناب
تصویب احداث کارخانه پسماند در بناب/ اقدامات بسیار مناسب شهرداری بناب در راستای حفاظت از محیط زیست شهر بناب
معاون خدمات شهری شهرداری بناب، از تصویب احداث کارخانه پسماند در این شهرستان به همت شورا و شهرداری بناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، علیرضا علی اصغری صبح امروز در جلسه کارگروه پسماند شهرستان بناب با بیان اینکه شهرداری بناب اقدامات موثری را در راستای حفاظت از محیط زیست انجام داده گفت: در همین راستا کلاسهای آموزشی، برنامه ها و مسابقات فرهنگی توسط شهرداری در بازه های زمانی مختلف به همت شهرداری بناب و با همکاری سایر ارگانها انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بناب، شروع نصب سطل های تفکیک زباله در محلات بناب را یکی دیگر از اقدامات این نهاد برای محافظت از محیط زیست اعلام کرد و گفت: این مدل سطل ها که در آن به تفکیک زباله تاکید شده است، در برخی از محلات مانند فرهنگیان سه نصب شده و در ادامه در کل شهر بناب نصب خواهد شد.

علیرضا علی اصغری از تصویب احداث کارخانه پسماند در شهرستان بناب خبر داد و گفت: شورا و شهرداری بناب  این طرح را  مصوب کرده اند و امیدواریم عملیات اجرایی آن به سرعت شروع و پیش برود.

وی از اقدامات خوب شهرداری بناب برای ساماندهی میدان دواب خبر داد و گفت: در همین راستا با پیمانکار جدید این میدان توافق شده است که توجه ویژه ای به بحث بهداشتی میدان داشته باشد که در همین راستا اقدامات خوبی در میدان دواب بناب انجام شده است.

معاون شهردار بناب در پایان با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست شهر بناب تنها به همت شهرداری بناب امری غیر ممکن است گفت: کم و کاستی هایی در این راستا وجود دارد اما انتظار داریم همه مردم و مسئولان در کنار شهرداری بناب همکاری لازم برای حفاظت از محیط زیست را داشته باشند.

انتهای پیام/ رقیه فتحی