تصویب هر کیلو مرغ دولتی با قیمت ۲۳ هزار تومان از طرف ستاد تنظیم بازار استان با هدف حمایت از مرغ فروشان/ توزیع کنندگان مرغ تنها مجاز به تحویل ۱۰۰ گرم آلایش در کنار یک مرغ به مشتری هستند
تصویب هر کیلو مرغ دولتی با قیمت ۲۳ هزار تومان از طرف ستاد تنظیم بازار استان با هدف حمایت از مرغ فروشان/ توزیع کنندگان مرغ تنها مجاز به تحویل ۱۰۰ گرم آلایش در کنار یک مرغ به مشتری هستند
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب گفت: ستاد تنظیم بازار استان با هدف حمایت از مرغ فروشان در سطح شهرستان ها قیمت تمام شده مرغ دولتی را ۲۳ هزار تومان اعلام کرده است.

روح اله خیری دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در خصوص گلایه مندی همشهریان در خصوص توزیع مرغ با نرخ دولتی کیلویی ۲۳ هزار تومان در سطح شهرستان بناب اعلام داشت: روی بسته بندی مرغ هر کیلو ۲۰ هزار و ۴۰۰ الی ۵۰۰ تومان نوشته شده است که این مربوط به تصمیمات کشوری می باشد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی با هدف حمایت از مرغ فروشان سطح شهرستان‌ها قیمت مرغ تمام شده دولتی را ۲۳ هزار تومان اعلام کرده است،گفت: مرغ فروشان در توزیع مرغ دولتی با نرخ 20 هزار 400 تومان متضرر شده بودند که ستاد تنظیم بازار استان با هدف حمایت از توزیع کنندگان نرخ نهایی هر کیلو مرغ دولتی را ۲۳ هزار تومان اعلام کرده است.

خیری با تاکید بر اینکه مرغ فروشان موظف هستند تنها ۱۰۰ گرم آلایش را در کنار مرغ را به مشتری ارائه بدهندُ گفت: مرغ فروشان موظف هستند از قوانین پیروی کنند و از دادن آلایش مانند پای مرغ، سنگدان و غیره بیش از اندازه اعلام شده خودداری کنند.

وی یکی از مهمترین مشکلات جهاد کشاورزی را نظارت توزیع مرغ تنها تا درب کشتارگاه اعلام کرد و گفت: جهاد کشاورزی موظف است تا هنگام خروج مرغ از کشتارگاه بر آن نظارت داشته باشد و  هنگام خروج از کشتارگاه و ورود به بازار اداره صنعت معدن و تجارت موظف است کار نظارتی بر نحوه توزیع و قیمت را انجام بدهد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب در پایان با تاکید بر این که روزانه بیش از ۶ تن مرغ با نرخ دولتی در شهرستان بناب توزیع می‌شود، گفت: به هیچ عنوان کمبودی در توزیع مرغ در شهرستان بناب وجود ندارد و همچنین مرغ مورد نیاز برای ماه رمضان نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ داود زیبایی