تعطیلی استخر شهرداری بناب اتفاف ناخوشایندی است/ ضرورت حمایت از سرمایه گذاران در بناب
تعطیلی استخر شهرداری بناب اتفاف ناخوشایندی است/ ضرورت حمایت از سرمایه گذاران در بناب
رئیس شورای شهرستان بناب تعطیل بودن استخر شهرداری بناب را امری ناخوشایند عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل برخی از کم کاری ها و عدم مراقبت ها از زیرساخت ها استخر شهرداری بناب همچنان تعطیل میباشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد غلامحسین فام در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بناب با تاکید بر اینکه تمام اعضای شورا عزم خود را برای حل مشکلات شهر بناب جزم کرده اند، گفت امیدواریم بتوانیم با همدلی و همفکری تصمیمات خوبی را برای حوزه های مختلف شهری بناب اتخاذ کنیم تا رضایت مندی مردم از شورا و شهرداری بیشتر شود.

رئیس شورای شورای شهرستان بناب ضمن گلایه شدید از تعطیلی استخر شهرداری بناب گفت: متاسفانه برخی از کم کاری ها در گذشته موجب شده استخر شهرداری بناب با مشکلات فنی و ترکیدگی لوله ها مواجه شود تا همچنان نتوانیم آن را راه اندازی کنیم.

وی افزود: قطعا اگر از ابتدای شیوع بیماری کرونا و تعطیلی استخر مراقبت و نگهداری از زیرساخت‌های آن بهتر انجام می‌شد امروز با تعطیلی استخر شهرداری مواجه نبودیم تا شاهد باشیم جوانان و علاقه‌مندان شهرمان برای استخر به سایر شهرهای همجوار مراجعه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر بناب حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران را امری بسیار مهم عنوان کرد و گفت: شورای شهر با همکاری سایر نهادهای دولتی و غیردولتی می بایست با تمام پتانسیل از سرمایه‌گذاران حمایت کند تا آنها بتوانند با آسودگی خاطر درشهربناب سرمایه‌گذاری کنند.

وی در پایان در خصوص تاخیر ایجاد شده در انتخاب شهردار بناب گفت برخی مسائل و موضوعات باعث پیچیده شدن موضوع انتخاب شهردار بناب شده است که امیدواریم طی روزهای آینده فرد مورد نظر برای کرسی شهرداری بناب انتخاب و معرفی شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی